آیا میدانستید سیستم CRM میتواند به شما کمک کند روشهایی را تعریف کنید که توسط آنها میزان علاقهمندی و آمادگی مشتریان بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری ثابت را ارزیابی کنید؟ براساس این ارزیابیها تیم فروش شما میتواند در زمان مناسب اقدام کند. با استفاده از ویژگی قیمتگذاری خام که در سیستم CRM قرار دارد، شما میتوانید این آمادگی را براساس فعالیتهای مختلفی که مشتریان بالقوه تاکنون انجام دادهاند تعریف کنید.آیا مشتریان شما تا به حال در وبینار ثبتنام کردهاند؟
یا مقالات شما را دانلود کردهاند؟ یا اینکه روی لینک مشاهده اطلاعات بیشتر درخصوص یک محصول خاص کلیک کردهاند؟ شاید مشتری شما در حال تبدیل شدن به یک مشتری ثابت باشد. سیستم قیمتگذاری خام پیشگویانه میتواند با استفاده از گوناگونی دادههایی که شامل منابع شخص ثالث است، احتمال تبدیل شدن به مشتری ثابت را تجزیه و تحلیل کرده و به شما این امکان را میدهد که با ارزشترین مشتریان بالقوه خود را شناسایی کنید.