یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

در صورت تمایل به جمع‌آوری اسباب و اثاثیه Ikea، حتما عاشق كار با كتاب‌های رنگ‌آمیزی ویژه بزرگسالان این برند نیز خواهید شد. Ikea  با انتشار یك كتاب رنگ‌آمیزی ویژه بزرگسالان نسبت به جذب عده‌ای باور دارد كه رنگ‌آمیزی را جایگزینی عالی برای مدیتیشن می‌دانند. تعداد این گروه، مدام رو به افزایش است.احساس و شور و شوق نهفته در این كار بازتابی از شخصیت برند است. Ikea  قبلا پارچه‌هایی را برای رنگ‌آمیزی بچه‌ها به مردم می‌فروخت.

به گزارش‌ ام‌بی‌ای نیوز، یك حقیقت جالب این است كه كتاب‌های رنگ‌آمیزی ویژه بزرگسالان بعضی از پرفروش‌ترین محصولات آمازون در طول فصل تعطیلات را تشكیل می‌دادند. بیشتر آنها شامل موضوعات جذاب برای بزرگسالان، پیچیدگی در سطح آنها یا هوس‌های زودگذر نسبت به مدیتیشن می‌شوند اما فقط یك كتاب رنگ‌آمیزی محصولات Ikea در قالب الگوهایی دل‌انگیز را در‌بر‌می‌گیرد.

شركت در این بازی با حضور همسرتان عالی است. با چاپ اثر خود می‌توانید به طرز تفكر ذن دست یابید. در غیر‌ این صورت خلاقیت شما باعث خلق یك اثر هنری خاص و ارسال آن به ColorWithIkea# می‌شود. البته به‌ظاهر اكثر مردم آن را چاپ نمی‌كنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A2NrkyJU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه