دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در نمودار رو‌به‌رو می‌توان شاهد روند حرکت در نمودار ارزش شاخص انبوه‌سازی باشیم.بازه زمانی مشخص شده در نمودار کمتر از هفت سال و از مهرماه سال 1387 تا به امروز است. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید نمودار شاخص انبوه سازی واکنش‌های بسیار مناسبی به خطوط روند صعودی بلندمدت خود، روند میان مدت نزولی و همچنین به خطوط روند ترکیبی طول مسیر حرکت خود در کوتاه مدت نشان داده و انتظار می‌رود این نوسانات بسیار منطقی بر پایه تحلیل‌ها و نظریه‌های علم تکنیکال در آینده نیز ادامه داشته باشد.

در بررسی های انجام شده روی چارت نوسانات ارزش شاخص انبوه‌سازی شاهد نزدیکی نمودار به محدوده حمایتی خط روند صعودی که طی سالیان گذشته از اعتبار بسیار بالایی برخوردار شده، هستیم. انتظار می‌رود شاهد افزایش تقاضا در زیرگروه‌ها و نمادهای معاملاتی موجود در این صنعت پرنوسان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

5457658697

لازم به ذکر است که در اکثر مواقع ، زمانی که نمودار در یک چرخه از امواج اصلاحی قرار گرفته و این اصلاح همراه با یکی از الگوهای کلاسیک تکنیکال به نام مثلث باشد، می‌توان به شکست محدوده مقاومتی خط روند نزولی و خروج نمودار از محدوده بالای مثلث امیدوار بود.
در صورتی که محدوده خط روند صعودی بتواند به حمایت مستحکم خود ادامه دهد و شکست روند نزولی تایید شود اولین سیگنال در جهت اتمام فاز اصلاحی در میان‌مدت صادر خواهد شد. در این صورت می‌توان محدوده‌های 880 و 960 واحد را دو هدف کوتاه مدت برای حرکت رو به رشد شاخص باشد.

در عین حال بدترین خبر برای زیرمجموعه‌های این شاخص می‌تواند شکست حمایت خط روند صعودی باشد که به منزله سیگنالی معتبر در جهت خروجی بلندمدت از گروه انبوه‌سازان خواهد بود.

* کارشناس بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hyt2xokM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه