شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر به دنبال یک فعالیت روزانه خوب همراه با خانواده خود در فلورانس هستید که هم شهر را ببینید، هم خرید کنید، هم سوغاتی بخرید و هم غذا بخورید، پیشنهاد ما به شما بازار سن لورنزو است. این بازار با داشتن دو قسمت مجزا امکان خرید را هم در هوای آزاد و هم در بازار سر پوشیده فراهم می‌کند، اما جذابیت اصلی این بازار قسمت فضای باز آن است که در خیابان مرکادو واقع شده و برای گردشگران و خریداران تجربه خوبی از خرید در هوای باز خواهد بود.

قدم زدن در خیابان‌های فلورانس، شانس آشنایی با مراکز خرید زیادی را به شما می‌دهد. در گوشه و کنار خیابان‌های سنگفرش این شهر، دستفروشان زیادی هستند که بازار محلی مختلفی را تشکیل داده‌اند و از میان آنها بازار سن‌لورنزو شهرت بیشتری دارد. بازار سن لورنزو واقع در خیابان مرکادو، در فلورانس، یک بازار محلی خیابانی در کنار کلیسای این شهر است که محصولات متنوعی مانند کالاهای چرمی، لباس، دستمال گردن، تی‌شرت، کفش، جواهرات، سفال، نوت بوک و... را در معرض فروش گذاشته است.

این محصولات اغلب توسط دستفروشانی که در دو طرف پیاده‌رو بساط پهن کرده‌اند، به فروش می‌رسند.ضمن اینکه بساط اغذیه‌فروشی نیز در مغازه‌های اطراف برپاست و انواع ساندویچ‌های آماده ارائه شده است. در واقع یکی از جذابیت‌های این بازار تنوع محصولات آن است که از لباس گرفته تا کالاهای دیجیتالی را شامل می‌شود. ضمن اینکه مهم‌ترین محصولی که در این بازار ارائه می‌شود، چرم است و بازار سن لورنزو بیشتر به خاطر محصولات چرمی‌اش معروف است.

از آنجایی که بازار سن لورنزو در خیابان است، قدم زدن در آن علاوه بر خرید، امکان تنفس هوای پاک را نیز برای مشتریان فراهم می‌کند و چانه زدن با فروشندگانی که در دو طرف خیابان اجناس خود را به فروش می‌رسانند نیز لطف خاصی دارد، ضمن اینکه این بازار برای خرید سوغاتی و هدیه مسافران نیز گزینه خوبی خواهد بود. همچنین از آنجایی که گردشگران زیادی به این بازار می‌آیند، فروشندگان خیلی خوب به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. ساعت کاری این بازار نیز از ساعت 9 صبح تا 7 شب بوده و روزهای شنبه تا سه‌شنبه دایر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TsavANef
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه