پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چین در حال ایجاد و خلق یک صندوق با بیش از 13میلیارد یورو برای توسعه و پیشرفت فناوری اینترنت خود است. امروزه توسعه تکنولوژی یکی از اولویت های جوامع محسوب می شود و در این میان چین به عنوان یک کشور قدرتمند در حوزه اقتصاد و فناوری، دغدغه بیشتری در این زمینه دارد و در قالب برنامه های چند ساله تلاش می کند از دیگر کشورها پیشی بگیرد. چین با کمک و حمایت از شرکت های داخلی خود می خواهد فناوری اینترنت خود را توسعه و گسترش دهد. پکن امیدوار است که در آینده به یک بازیگر بزرگ در بخش تکنولوژی اینترنت تبدیل شود.

به نقل از خبرگزاری رسمی شینهوا، چین در حال راه اندازی یک صندوق با بیش از 100میلیارد یوان معادل 13.6میلیارد یورو است. این صندوق برای کمک و حمایت از سرمایه گذاران در بخش صنعت اینترنت اعلام آمادگی کرده است. این صندوق حمایتی که توسط دولت چین برای حمایت از سرمایه گذاران در حال راه اندازی است با این هدف تاسیس می شود که بتواند به چین کمک کند تا به یک کنشگر بزرگ در عرصه فناوری اینترنتی تبدیل شود.

سرمایه اولیه این صندوق معادل 30میلیارد یوان از بانک های بزرگ چین و اپراتور های مخابراتی تامین شده بود، مانند بانک صنعتی و بازرگانی چین (ICBC)، چین موبایل و چین یونیکوم (Unicom). اما در نهایت اعتباری معادل 150میلیارد یوان در دسترس شرکت هایی قرار خواهد گرفت که در این صندوق سرمایه گذاری می کنند و در آینده ممکن است این مقدار افزایش پیدا کند. دولت چین این ماه اعلام کرد که سرمایه گذاری 1.200میلیارد یوانی بین سال های 2016 تا 2018 برای توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و اینترنت خود خواهد کرد.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/j8cMKJWH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه