شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سرمایه گذاری در دشتستان

9 سال پیش ( 1394/3/9 )
 

بـه‌تـازگـی خبری درخصوص شهرستان دشتستان خواندم که به نظرم جالب بود با شما در میان بگذارم. رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهردر نشستی با نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشتستان دارای قابلیت و توانمندی خوبی برای رشد و توسعه سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی است.

2446699708808

سیدحسین حسینی‌محمدی افزود: اجرای برخی طرح‌های اولویت‌دار صنعتی نظیر صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، فرآوری خرما و... برای سرمایه‌گذاری در استان می‌تواند مفید و مؤثر واقع شود که از متقاضیان استقبال و حمایت لازم به عمل می‌آید. در ادامه نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طولانی شدن و تأخیر در فرآیند صدور برخی مجوزها باعث معطل ماندن متقاضیان در انجام سرمایه‌گذاری و دلسردی و بی‌انگیزگی آنها می‌شود که این رویه باعث ضرر و زیان استان در بحث رشد و توسعه است.

وی با اشاره به توانمندی‌های شهرستان دشتستان در بخش نخیلات عنوان کرد: متولیان بخش صنعت، معدن و تجارت باید تلاش و کوشش بیشتری را در جذب سرمایه‌گذاران انجام دهند تا باعث رونق‌بخشی بیشتر به فضای کسب‌وکار شود. ما هم در این کلاف به شما پیشنهاد می‌دهیم با توجه به توانایی‌های بالقوه این شهرستان در زمینه‌های مختلف، برای سرمایه‌گذاری به آنجا سر بزنید.

برچسب ها : سرنخ
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VsBZH0A3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه