جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سرمایه‌گذاری در گلستان

8 سال پیش ( 1394/5/6 )
 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان گلستان، طی بازدیدی به همراه مسئولان بانک عامل پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در شرق استان گلستان، از حمایت تسهیلاتی این پروژه‌ها خبر داد. این مقام مسئول گفت: با توجه به اهمیت توسعه صنعت گردشگری و ضرورت رونق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساختی گردشگری دراستان گلستان، ایجاد زمینه‌های حمایتی و پشتیبانی از این پروژه‌ها، ضمن سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه‌ها‌، سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را دلگرم کرده و توسعه این صنعت مهم را به ارمغان خواهد آورد.

2436574485

وی در ادامه با اشاره به اینکه 20 پروژه اولویت‌دار گردشگری در شرق استان گلستان در حال اجراست، تصریح کرده: طی بازدیدی از این پروژه‌ها، حمایت‌های تسهیلاتی از تعدادی از این پروژه‌ها صورت گرفت. با اجرای این پروژه‌های زیرساختی گردشگری در استان گلستان، ضمن فراهم‌سازی زمینه‌های سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری و اشتغال‌زایی و همچنین ایجاد زمینه جهت افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران دراستان، درآمدزایی و رونق اقتصادی نیز عاید استان شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان معتقد است بازدیدها از دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری درسطح استان به همراه دیگر بانک‌های عامل نیز صورت خواهد گرفت و زمینه‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران استان بیش ازپیش فراهم خواهد شد.  بعید است سرمایه‌گذاران بتوانند زمینه‌ای راحت‌تر و ساده‌تر از این کلاف پیدا کنند. وقتی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گلستان با این صراحت وعده حمایت از سرمایه‌گذاران را می‌دهد، به‌طور قطع سرمایه‌گذاران از این اقدام پشیمان نخواهند شد؛ پس تا دیر نشده اقدام کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6c3yqgLe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه