جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سرمایه‌گذاری در کردستان

8 سال پیش ( 1394/5/6 )
 

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کردستان اظهار کرد: با توجه به نرخ زیاد بیکاری زنان تحصیلکرده در جامعه در مقایسه با مردان، جذب و به‌کارگیری و فراهم کردن زمینه اشتغال آنان ضروری است. ژیلا آژیر همچنین گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به‌عنوان اصلی‌ترین ناظر مشاغل خانگی در استان در نظر گرفته شده است. بنابراین تاسیس شرکت‌های سرمایه‌گذاری زنان، ایجاد بازارچه‌های خود اشتغالی زنان، تاسیس کارگاه دائمی و ثابت ویژه‌ زنان کارآفرین می‌تواند به‌عنوان راه‌حل‌هایی برای اشتغال زنان مورد استفاده قرار گیرد.

465486585

به گفته وی، تاسیس پارک‌های بانوان و اختصاص ساعت ورزش ویژه بانوان شاغل در ادارات در ساعت اداری از جمله مطالبات زنان کردستانی است. مرزنشینی و گردشگری و ضرورت توجه به سلامت زنان و تاسیس بیمارستان اختصاصی بانوان با وجود زنان هنرمند برجسته در استان جای توجه دارد. به گزارش ایسنا، وی یادآور شده: با توجه به نرخ زیاد طلاق و کاهش ازدواج از دولت تقاضامندیم اعتباری را جهت تاسیس کلینیک ویژه مشاوره پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج همچنین خانه‌هایی امن جهت پناه دادن زنان خشونت‌دیده فراهم کنند.

چقدر خوب است که سرمایه‌گذاری در اقدامی خداپسندانه باشد و در کنار آن نیز سود مادی نصیب سرمایه‌گذار شود. اگر به فکر رفاه هموطنان خود هستید، می‌توانید با استانداری کردستان تماس گرفته و مقدمات کار را فراهم کنید. مطمئن باشید که دولت هم در این زمینه به شما کمک می‌کند و تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. کردستان منطقه‌ای بکر برای سرمایه‌گذاری شماست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/06ZFu3nW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه