جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سخنی از زبان ایده‌پردازان(1)

8 سال پیش ( 1394/11/6 )
پدیدآورنده : مهرناز فتاح حصاری  

نحوه تعاملات فن بازار و همچنین مجموعه پارک علم و فناوری در برگزاری نشست‌ها هم موضوع مورد توجهی است که برای اطلاع یافتن از این موضوع سراغ دوتن از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و حاضر در نشست فناوری‌های تخصصی صنعت عمران و ساختمان رفته‌ایم.

***

مهرناز فتاح‌حصاری، کارشناس ارشد نانوفناوری و مدیرعامل شرکت کیلو پیکو از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری در خصوص پروسه حضور در این نشست و فعالیت‌های فن بازار می‌گوید: چندی پیش اطلاعیه‌ای در داخل پارک و برای شرکت‌های حوزه عمران و مسکن از سوی فن بازار ارسال شد که از شرکت‌های مربوطه درخواست شده بود براساس شش‌حوزه مورد نیاز محصولات نوآورانه خود را معرفی کنند و این محصولات توسط تیم کارشناسی فن بازار بررسی و برخی از آنها برای ارائه در نشست تأیید شد.

وی می‌افزاید: حضور در فضای علمی پارک کمک شایانی به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کند تا هم امکان هم‌افزایی با شرکت‌های مشابه را داشته باشند و هم پروسه تولید و تجاری‌سازی محصول خود را با سرعت بیشتری طی کنند، محصول تولیدی ما نوعی بتن پرمقاومت سیمانی است که نمونه مشابهی در دنیا ندارد. در این محصول مصرف سیمان کمتر است و همچنین جذب آب پایین‌تری دارد و با عنوان بتن سبز هم معرفی می‌شود. مدیر این مجموعه به آینده نشست فوق امیدوار و معتقد است یکی از بهترین دریچه‌ها برای برقراری لینک بین تولیدکننده و مصرف‌کننده این‌گونه فضاهاست.

مدیرعامل شرکت کیلو پیکو

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yk4KxnSI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه