پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رگولاتورهای ایالات متحده، اتحادیه اروپا و بریتانیا بیانیه مشترکی را برای اطمینان از رقابت مؤثر در فضای هوش مصنوعی امضا کردند که در آن اصولی برای حمایت از مصرف کنندگان مطرح شده است. پس از رونق گرفتن هوش مصنوعی مولد، هر کدام از این رگولاتورها به صورت جداگانه اقدامات مهمی برای حفظ رقابت کرده اند، اما اکنون رویه مشترکی در پیش خواهند گرفت.

براساس گزارش رویترز، در بیانیه رگولاتورها آمده است که هوش مصنوعی مولد به سرعت در سال های اخیر تکامل یافته است و این همکاری بین سازمان های نظارتی می تواند ابزارهای جدیدی برای رقابت، تسریع فرصت ها، نوآوری و رشد فراهم کند.

همکاری رگولاتورهای آمریکا و اروپا در زمینه هوش مصنوعی

همکاری رگولاتورهای آمریکا و اروپا درباره هوش مصنوعی

رگولاتورها که شامل کمیسیون اروپا، سازمان رقابت و بازار بریتانیا، وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده می شوند، می گویند که قصد دارند با عواملی که می تواند رقابت منصفانه را تضعیف کند، مقابله کنند. آن ها می گویند که با استفاده از قوانین مربوطه، برای تضمین رقابت مؤثر و عملکرد منصفانه و صادقانه شرکت های فناوری با مصرف کنندگان و مشاغل تلاش خواهند کرد.

به نظر می رسد که اصول مشترک این رگولاتورها از حذف رقبای کوچک تر و ادغام آن ها با شرکت های بزرگ تر جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم ترین اقدامات این رگولاتورها در هوش مصنوعی، تصویت قوانین هوش مصنوعی یا AI Act است که اتحادیه اروپا قرار است آن را تا مدتی دیگر اجرایی کند.

طبق قوانین اتحادیه اروپا، سیستم های هوش مصنوعی با توجه به خطر احتمالی و حوزه فعالیت آن ها به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند. به این ترتیب بر سیستم هایی که میزان خطر آن ها بالا باشد، قوانین سختگیرانه ای اعمال خواهد شد که قبل از ورود به بازار اتحادیه اروپا باید از آن ها پیروی کنند.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kNgSwwdz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه