یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت لامبورگینی ایتالیا در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۴ مدل جدیدی از تولیدات خود را به بازار عرضه کرده که این مدل با پیشران هیبریدی بسیار قدرتمندش توانسته است نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند. طراحی لامبورگینی آستریون به‌گونه‌ای است که شباهت محسوسی به لامبورگینی‌های GT دهه 1970 میلادی دارد.

 

از سوی دیگر و یکی از نکات بسیار جذاب این مدل از لامبورگینی، استفاده از پیشران ترکیبی هیبریدی در این خودرو است که می‌تواند بدون استفاده از موتور خود و تنها با نیروی برق تا 31 مایل و با سرعت حداکثر 78 مایل در ساعت حرکت کند.

به گزارش تسنیم، بیشینه سرعت لامبورگینی آستریون 320 کیلومتر در ساعت بوده و این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر معادل سه ثانیه دارد. لامبورگینی آستریون از نظر طراحی یکی از زیباترین خودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه خودروی پاریس 2014 محسوب می‌شود و با مشخصات فنی قابل توجه خود توانسته بسیاری از دوستداران خودرو را مجذوب کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oVcjONth
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه