یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت آمریکایی Virgin Galactic، روز جمعه از یک فضاپیمای جدید رونمایی کرد. Virgin Galactic  که شرکتی پیشتاز در صنعت گردشگری فضایی است، از سه سال پیش در حال ساخت این فضاپیما بوده‌ است.این فضاپیما جایگزین فضاپیمایی شده است که در سال 2014 هنگام پرواز آزمایشی در کالیفرنیا سقوط کرد. در حادثه سقوط این فضاپیما که آن‌هم توسط شرکت Virgin Galactic ساخته شده بود، کمک خلبان جان خود را از دست داد. این فضاپیما با هدف حمل گردشگران به فضا طراحی و ساخته شده بود.Virgin Galactic  اعلام کرده‌ است که در ساخت فضاپیمای جدید، خیلی از نرم‌افزارها و وسایل به روز شده‌اند.

ریچارد برانسون، موسس این شرکت گفته ‌است که دسترسی به فضا در گذشته تنها یک آرزو برای بشر بوده ‌است اما ساخت این فضاپیمای جدید به آن معنی است که دسترسی به فضا برای گردشگران چیز غیر‌قابل تصوری نیست.شرکت Virgin Galactic اعلام کرده است که به دلیل سقوط فضاپیمای قبلی، فضاپیمای جدید به صورت یکباره و مستقیم به فضا فرستاده نمی‌شود و برای مدت طولانی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

بیش از 700 نفر برای سفر به فضا با فضاپیماهای شرکت Virgin Galactic ثبت نام کرده‌اند. افراد متقاضی باید در زمان ثبت‌نام مبلغ 250 هزار دلار برای سفر به فضا در آینده پرداخت کنند. با آنکه تولیدات برخی شرکت‌های هوافضا به صورت اتوماتیک عمل می‌کنند و احتیاجی به خلبان ندارند، اما فضاپیماهای شرکت Virgin Galactic کاملاً متکی به مهارت خلبان است.

دیو مکی، خلبان ارشد این شرکت گفت: «مسئولیت این کار بسیار بالاست. اما تصمیم این شرکت به اتکا به خلبانان آن است که تا حد ممکن همه چیز ساده باشد. هر چه سیستم ساده‌تری داشته باشید، احتمال شکست آن کمتر و میزان امنیت آن بالاتر است.»

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/S1NJvgyj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه