جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نمایشگاه خودروی ژنو که ماه مارس هر سال در شهر ژنو کشور سوییس برگزار می‌شود، نخستین نمایشگاه بزرگ اروپایی در سال جدید میلادی خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود خودروسازان بزرگ دنیا به‌ویژه غول‌های بزرگ اروپایی برگ‌های برنده خود را برای سال 2017 در این نمایشگاه رو کنند. این نمایشگاه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در جهان به‌شمار می‌رود و به‌زودی نیز جدیدترین مدل‌های خودرو را به روی صحنه خواهد آورد.

4624734734573424762473473584584345723473

خودرو‌های جدید بسیار و مدل‌های بسیار خاصی تاکنون برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که از جمله آنها کمپانی بی‌ام‌و است که به ترتیب خبر‌های متوالی‌ای از رونمایی خودرو‌های خود در این نمایشگاه را اطلاع‌رسانی می‌کند. این کمپانی آلمانی، از سری خودرو‌های اسپرت و الکتریکی خود یعنی ورژن جدید مدل i8 تحت نام protonic i8 سری قرمز را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارد. این مدل، با فاصله گرفتن از رنگ سفید محبوب این سری، در یک رنگ قرمز جدید عرضه خواهد شد. در بدنه این ورژن خاص از سری i8 از رنگ‌های قرمز و خاکستری متالیک استفاده شده و دارای رینگ‌هایی در ابعاد 20 اینچی ساخته شده از آلیاژ‌های سبک است.

همچنین، تم رنگ قرمز نیز در جای جای داخل خودرو اضافه شده است تا ضمن حفظ هارمونی با رنگ بدنه، حس تحرک بیشتری را القا کند. مسلما پس از رونمایی در ژنو، خود خودرو به خاطر جزییات خاص و تغییرات ایجاد شده در داخل کابین توجه همگان را جلب کرده و خودنمایی خواهد کرد. در protonic i8 پوشش‌های سیاه رنگ از جنس چرم آلکانترا به قرمز تغییر رنگ داده است. به علاوه دستگیره‌های درب از جنس فیبر کربنی، کمربند‌های ایمنی خاص و خاکستری رنگ، محفظه دنده سرامیکی سیاه رنگ و برف‌پاک‌کن‌های خاص بی‌ام‌و از دیگر مشخصات ظاهری این خودرو هستند.

در زیر کاپوت این خودروی جدید BMW نیز همانند مدل استاندارد i8، یک موتور 3 سیلندری کم مصرف 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 231 اسب بخار به همراه یک موتور الکتریکی 131 اسبی استفاده شده است. سری i8 در سال گذشته نیز عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت هیبریدی دنیا را از آن خود کرده بود و این نشان از حفظ قابلیت‌های بالای این خودرو در کنار مهربانی بیشتر با محیط زیست دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oujO3Qya
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه