پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بیمه ها، سرمایه داران، بانکداران و بسیاری از مشاغل علاقه بسیاری به این نوع روبات جدید دارند که قادر به پاسخ به سوال های مالی آنها است. این نوع روبات ها قادر خواهند بود که به درخواست مشتریان جواب و عملیات های آنها را انجام بدهند. یک مطالعه نشان می دهد که مصرف کنندگان خود را در تضاد نمی بینند. در آینده، با هوش مصنوعی ممکن خواهد بود که به شرکت بیمه خود یا بانکدار مشاوره بدهد و پاسخ های مناسبی برای سوال های آنها خواهد داشت.

لوران برتن، مدیر اجرایی شرکت Accenture می گوید شما می توانید با روبات خود در باره نقدینگی که در حساب شما به خواب رفته تصمیم بگیرید. تغیر قرار داد بیمه که در حال حاضر در استرالیا وجود دارد یا تعدیل پرداخت ماهانه وام خانه خود و غیره را با این نوع روبات می توانید انجام دهید.

این روبات قادر به دانستن تاریخ سرمایه گذاری ها، ثبت بیمه و مشخصات سرمایه گذار است و عملیات را براساس معیار های خاص می تواند انجام دهد، این روبات نوعی مربی مالی برای شما خواهد بود که می تواند به سوالات شما پاسخ دهد. این روبات به گوشی  وصل می شود و از طریق پیامک می تواند با شما ارتباط برقرار کند یا از طریق ایمیل، با صدای کمی فلزی مانند آدم آهنی، می تواند در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما و سفارشات تان باشد.

نزدیک به 70 درصد مصرف کنندگان از این روبات راضی خواهند بود. شرکت های بیمه، سیستم عاملی که خدمات مالی را به فروش برسانند و بانک ها در آینده پتانسیل این نوآوری را درک می کنند. این روبات قادر به از بین بردن شغل مشاوران حقیقی است. این روبات قادر به تعامل با مشتری است و انطباق و یادگیری این روبات ها براساس بازخورد کاربر صورت می گیرد. اما چگونه این روبات ها می توانند به مصرف کنندگان واکنش نشان بدهند؟ این گام جدیدی به سوی دیجیتال شدن است.

این چیزی است که شرکت Accenture به دنبال آن است که از آن مطمئن شود و برای این کار با 32.000 نفر در 18 کشور مصاحبه کرده است. سورپرایز این نوع روبات ها این است که نزدیک به 70درصد به نفع هیأت مدیره های شرکت ها است.

آنها این را فرصتی می بینند که می تواند به آنها خدمات سریع تر  (39درصد آنها) و ارزان تر  (31درصد) بدهد. این روبات تحلیل های عینی و واقع بینانه ای می دهد، اما تقریبا دو سوم از مصرف کنندگان هنوز هم به تماس انسان برای پردازش اطلاعات  (68درصد) یا برای مشاوره در مورد محصولات پیچیده تر  (61درصد) متصل شده اند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JlPCLnro
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه