قرار است در چند ماه آینده، تبلیغات راه خود را به مسنجر فیسبوک نیز باز کند. براساس گزارشهای اعلام شده، شرکت فیسبوک مدارکی را به شرکتهای تجاری و اقتصادی فرستادهاست که براساس آنها شرکتهای تجاری میتوانند از سه ماهه دوم سال بهصورت مستقیم به مشتریان خود پیام دهند. شرکتها تنها میتوانند به مشتریانی پیغام دهند که پیش از این با آنها مکالمه داشته باشند.
شایعات حاکی از آن است که شرکت فیس بوک از حالا شرکتها را ترغیب میکند تا با مشتریان خود چت کنند و به آنها پیام بدهند تا بعدها بتوانند تبلیغات خود را برای آنها بفرستند. فیس بوک در تلاش است مسنجر را به وسیله اصلی ارتباط مشتریان با شرکتهای مختلف در همه زمینهها از خرید کالا تا ارائه خدمات، تبدیل کند.
فیسبوک در این مورد اظهار نظری نکرده است، اما این شرکت پیش از این اعلام کرده بود هدفش در مورد مسنجر آن است که «تجربه تعاملی با کیفیتی برای 800 میلیون انسان در نقاط مختلف دنیا ایجاد کند».این شرکت همچنین به مردم اطمینان داده است که هیچ پیغام ناخواستهای دریافت نخواهند کرد.
مشخص نیست که تبلیغات مسنجر فیسبوک به چه شکل خواهد بود. سایت اینترنتی TechCrunch احتمال میدهد که شرکتهای مختلف بتوانند از طریق c خود بپردازند، تولیدات جدید خود را معرفیکنند و سفارش مشتریان را که مایل به خرید کالا یا دریافت خدمات هستند پیگیری کنند. به نظر میرسد شرکت فیسبوک چیزهای زیادی برای گفتن در مورد تبلیغات در مسنجر در کنفرانس ماه آوریل داشته باشد.