شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دیون بانک‌ها در پرونده فساد سه هزار میلیاردی برگردانده می‌شود. به گزارش مهر، ناصر سراج عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به شهرستان دوره چگنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطابق فرموده مقام معظم رهبری کل مجموعه قوه قضاییه از جمله سازمان بازرسی کشور برای قطع زنجیره فساد و مبارزه با آن باید بسیج شوند.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بازرسی کشور در راستای استراتژی «اقتصاد مقاومتی» بیان داشت: اقدامات کلی در این رابطه صورت گرفته است که اخیرا این اقدامات برای رؤسای سه قوه و دفتر مقام معظم رهبری فرستاده شده است که به‌علت محرمانه بودن این گزارش‌ها نمی‌توان در مورد اقدامات صورت گرفته توضیح داد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با پرونده سه هزار میلیاردی گفت: این پرونده چهار اعدامی داشت و مابقی متخلفان به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند همچنین کل اموال فرد خاطی شناسایی شد که با توجه به بدهی او به بانک‌ها تمامی دیون بانک‌ها برگردانده خواهد شد. 

سراج ادامه داد: با توجه به اینکه خیلی از اسناد این پرونده به نام دیگران ثبت شده است اجرای حکم بسیار مشکل شده بنابراین برای اجرای حکم باید اسناد رسمی شده و دیون بانک‌ها نیز پرداخت شود. رییس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی در مورد افزایش یا کاهش میزان اعتبارات سال آینده سازمان بازرسی گفت: ما به هر میزان اعتباری که به سازمان تخصیص داده شود راضی هستیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yhvbVIXJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه