یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به اعتقاد عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دولت باید در سال جدید منافع مصرف‌کنندگان خودرو را اصل قرار داده و سیاست‌گذاری صنعت خودرو را براساس نیاز مصرف‌کنندگان انجام دهد. علی خاکساری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سیاست‌گذاری صنعت خودرو باید افزایش تولید و واردات خودروهای با کیفیت مبنا قرار گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین سیاست‌گذاری به‌گونه‌ای باید صورت گیرد که خودرو با قیمت متناسب با درآمد مردم، تولید و عرضه شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در سال جدید دولت یک بار برای همیشه تکلیف خودش و مصرف‌کنندگان را با صنعت خودرو روشن کند، ادامه داد: در سال جدید دولت باید اجازه دهد که خودروسازان خارجی به صورت مستقل از ایران خودرو و سایپا به تولید خودرو در کشور بپردازند. وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد امسال شاهد برداشته شدن انحصار از صنعت خودرو و تولید خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب و واقعی در داخل کشور خواهیم بود.

خاکساری با بیان اینکه خودروسازان داخلی باید خود را با این تغییرات هماهنگ کرده و رقابت‌پذیر شوند، تصریح کرد: اگر خودروسازان داخلی نمی‌توانند به اصلاح عملکرد خود بپردازند، باید از بازار خارج شوند.وی خاطرنشان کرد: اگر در سال جدید این اتفاقات نیفتد و سیاست‌گذاری صنعت خودرو همچنان به روال سال‌های گذشته صورت گیرد، همچنان شاهد تضییع حقوق مصرف‌کنندگان و سودجویی تعدادی خودروساز و قطعه‌ساز خواهیم بود.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خوردو های بازار داخلی به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HBCEatsV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه