جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ایران:

دنیا به توانایی‌های بخش خصوصی ایران پی برد

8 سال پیش ( 1394/11/13 )
 

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ایران به ارزیابی حضور بخش خصوصی در سفر رئیس‌جمهور به ایتالیا و فرانسه پرداخت و گفت: در جریان این سفر، دنیا متوجه شد که ایران به سمت خصوصی‌سازی در حال حرکت است. فریال مستوفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور یک هیأت اقتصادی از بخش‌خصوصی در این سفر نشان‌دهنده این است که دولت و رئیس‌جمهور توجه خاصی به بخش‌خصوصی دارد.

وی ادامه داد: این حضور نشانه مثبتی برای بخش‌خصوصی ایران است. اینکه دنیا می‌بیند ایران در حال رفتن به سمت خصوصی‌سازی است. اینکه طی این دیدار‌ها در تمام جلسات و پنل‌های اقتصادی، بخش‌خصوصی حضور داشت. همچنین دیگر نکته حائز اهمیت در این سفر که با سخنرانی‌های رئیس‌جمهور اتفاق افتاد، بازسازی تصویر ایران بعد از چند سال بود. مستوفی افزود: در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی ایران به خوبی نشان داده شد و طرف‌های مقابل هم متوجه شدند که بخش‌خصوصی ایران بخشی توانمند، آگاه، ‌به روز و تاثیرگذار است.

8907976956457344633472462467247358

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ایران درباره برخی تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی که در این سفر امضا شد، عنوان کرد: در جریان دیدارها و جلساتی که برگزار شد تعدادی تفاهم‌نامه و تعدادی قرارداد به امضا رسیدکه بخش مهمی از آنها مانند قرارداد با توتال و پژو قراردادهای دولتی بودند اما بخش خصوصی هم موفق شد قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کند. مستوفی افزود: بخش خصوصی در جریان این دیدارها با شرکت‌های بیمه‌ای از جمله ساچه و بانک‌ها جلساتی داشت و مدیرانی هم از بانک‌ها و شرکت‌های داخلی ملاقات‌هایی داشتند که اطلاعات مثبت و مفیدی در آن جلسات مبادله شد. 

این عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: در این سفر مشخص شد که ایتالیا‌یی‌ها و فرانسوی‌ها بسیار مشتاق و علاقه‌مند به همکاری هستند و از سوی دیگر هم می‌بینیم که ایران تنها به سمت اروپایی‌ها برای تعاملات اقتصادی نرفته است، بلکه به تازگی قراردادهای مهمی را با چین و روسیه امضا کرده که این خود موضوع مهمی است که سعی کنیم از توانایی‌های هرکشوری به نفع خودمان استفاده کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/52xOrBJH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه