پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در قشم از کجا خرید کنیم؟

8 سال پیش ( 1394/8/21 )
 

جزیره قشم یکی از مهم‌ترین مناطق آزاد کشور است و کالاهای عرضه شده در بازارهایش به دلیل معافیت گمرکی از قیمت خوب و رونق چشمگیری برخوردار است. در این جزیره بازارهای قدیمی به سبک سنتی و بازارهای جدید به سبک مدرن در حال فعالیت هستند. ساخت وساز بازارهای مدرن یا همان مراکز خرید طی سال‌های اخیر در قشم رو به فزونی نهاده است. هر چند مراکز خرید در این‌جا بیشتر مجتمع‌هایی هستند که مجموعه‌ای از دفاتر اداری، فروشگاه‌ها و هتل‌ آپارتمان‌ها را در خود جای داده‌اند. در اینجا تعدادی از بازارها و مراکز خرید به همراه توضیحی مختصر آورده شده‌اند.

gheshm

بازار قدیم قشم

بازار سنتی قشم از قدیم فعال بوده و امروز همچنان نقش عمده‌ای در عرضه انواع محصولات دارد. این بازار در مرکز شهر و در نزدیکی اسکله سنگی (شهید ذاکری) قرار دارد.

بازار ستاره

در سال 76 به بهره‌برداری رسیده است. دارای 641فروشگاه در 3طبقه تجاری است. بانک‌های ملی، سپه و صادرات در این مجتمع شعبه دارند. همچنین موزه تاکسی درمی، مرکز بازی‌های کامپیوتری، سالن بیلیارد، رستوران سنتی، کافه‌تریا، پیتزافروشی، آرایشگاه زنانه و مردانه، پله‌برقی، سیستم تهویه مرکزی و نمازخانه از دیگر امکانات این مرکز خرید است. ناگفته نماند که برندهای مختلفی از کالاهای گوناگون نیز در این مرکز خرید نمایندگی دارند. برندهایی چون نیوآ، آرکون، آیوا، سامسونگ، ال‌جی، سونی، فیلیپس، چای احمد و غیره.

بازار بزرگ فردوسی

این بازار سه طبقه دارد که دو طبقه‌اش تجاری است و مجموعا 450فروشگاه دارد. طبقه سوم 180واحد اداری-مسکونی را شامل می‌شود. آسانسور، پله‌برقی، رستوران، سیستم تهویه مرکزی، سیستم صوتی مرکزی و نماز‌خانه از امکانات این مرکز خرید به شمار می‌رود.

بازار پردیس

ساختمان بازار پردیس چهار طبقه‌ای است. طبقات اول و دوم تجاری است و 148فروشگاه دارد. کافی شاپ، کافی‌نت و خدمات کامپیوتری، کلاس‌های آموزش زبان و کامپیوتر، نمایندگی انحصاری ایران خودرو، آسانسور شیشه‌ای، سیستم تهویه مرکزی، شعبه بانک تجارت و غیره از این جمله‌اند. طبقات سوم و چهارم هم 90واحد مسکونی را در خود جای داده‌اند.

بازار خلیج‌فارس

این مرکز خرید خوش‌نام چهار طبقه دارد. طبقات اول و دوم تجاری هستند و 80فروشگاه را در خود جای داده‌اند. طبقه سوم دارای 30واحد اداری مسکونی است و طبقه چهارم رستوران خلیج‌فارس، چهار آسانسور، سیستم تهویه مرکزی، نمایندگی محصولاتJVC، کن‌وود، نوکیا، وست‌پوینت، کارول، لومینارک و آرکوپال را در بر می‌گیرد.

بازار مرجان

در این مرکز خرید با ساختمانی متشکل از واحدهای اداری، تجاری و مسکونی مواجه هستیم. در این بازار بیش از 132واحد تجاری، اداری و مسکونی ایجاد شده است. بخش مسکونی به هتل‌ آپارتمانی تبدیل شده که برای استفاده مسافران و گردشگران کاربرد دارد. در واقع ایجاد مجموعه‌ای تجاری و اقامتی به لحاظ دسترسی به فروشگاه‌ها به نفع گردشگران است. این بازار دو فاز دارد که هر فاز از طبقه زیرزمین که معمولاً سوپرمارکت است شروع شده و به طبقات بالایی که معمولاً هتل‌آپارتمان است، ختم می‌شود.

مجتمع اداری-تجاری نخل زرین

فاز اول این مجتمع مشتمل بر 72واحد تجاری و اداری و زیربنای حدود 6000 مترمربع است. فاز دوم که دارای زیربنای 68000مترمربع است، مشتمل بر فضای تفریحی، خدماتی، اقامتی و تجاری است. در بخش‌های A و B فاز دوم تعداد 45مغازه و 45واحد اداری وجود دارد که 31سوئیت با اعمال تغییرات لازم به هتل-سوئیت‌ تبدیل شده‌اند.

بازار سیمرغ

چهارطبقه است و زیرزمینی با 24انبار دارد. همچنین در طبقات همکف و اول 71فروشگاه مستقر شده‌اند. در طبقه دوم هم رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، سیستم تهویه مرکزی، سیستم پیجینگ و آنتن مرکزی ایجاد شده است.

بازار راه ابریشم

دارای دو فاز است. 90فروشگاه در دو طبقه‌اش دارد. فاز اول و دوم این ساختمان به‌وسیله پل هوایی شیشه‌ای به هم متصل شده‌اند. آسانسور، پله برقی، آنتن مرکزی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سانترال مرکزی، درب‌های برقی، پارکینگ و فضای سبز اطراف از جمله ویژگی‌های ظاهری و باطنی این بازار است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xB28XGPr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه