یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یک شرکت آمریکایی پس از دریافت خسارت از تویوتا موتور و هیوندای موتور برای نقض امتیاز انحصاری موتورهای هیبریدی، شکایت مشابهی علیه فولکس واگن مطرح کرد. به گزارش ایسنا، شرکت «پیس» نزد کمیسیون تجارت بین‌المللی آمریکا شکایت نقض امتیاز علیه فولکس واگن، پورشه و آئودی را مطرح کرد و مدعی شد این گروه خودروسازی آلمانی از فناوری موتورهای هیبریدی بدون پرداخت حق امتیاز استفاده می‌کند.

این شرکت به‌دنبال حکمی برای ممنوعیت واردات خودروهای هیبریدی این برندها به بازار آمریکاست.فولکس واگن بیشتر برای موتورهای دیزلی معروف است. با این همه شرکت «پیس» و شریکش که بنیاد غیرانتفاعی اَبل است اعلام کردند بیش از یک دهه تلاش کردند انحصاری بودن امتیاز انحصاری خود را به فولکس واگن گوشزد کنند.

خودروهای هیبریدی معدودی که توسط فولکس واگن و برندهای این گروه خودروسازی ساخته شده‌اند در ابتدای سال 2010 در آمریکا فروخته شدند و این شرکت اکنون که با جنجال مربوط به دستکاری موتورهای دیزلی برای پنهان کردن آلایندگی آنها روبه‌رو شده، به طراحی مدل‌های هیبریدی معطوف شده است.شرکت «پیس» با شکایت به کمیسیون تجارت بین‌المللی آمریکا تلاش می‌کند فولکس واگن را به پرداخت حق امتیاز وادار کند. استراتژی مذکور در گذشته مثمرثمر بوده است.

تویوتا در سال 2010 پیش از اینکه بررسی شکایت ‍«پیس» آغاز شود با این شرکت به توافق رسید و هیوندای هم در دسامبر پس از شکست در یک شکایت 28.9 میلیون دلاری، موافقت کرد حق امتیاز پرداخت کند. اما فورد موتور که پیش از این برای مجوز استفاده از یکی از امتیازهای «پیس» را دریافت کرده بود، همچنان مقاومت می‌کند. براساس گزارش بلومبرگ، «پیس» توسط الکس سورینسکی، یک مهندس روس که از اتحاد جماهیر شوروی سابق به آمریکا مهاجرت کرد، تأسیس شده است.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودروهای هیبریدی به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OfdjAF48
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه