سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سامسونگ، غول صنایع کره جنوبی از دستگاه جدیدش به نام ‌«‌سنسورخواب‌»‌ پرده‌برداری کرد. دستگاهی که به تمام دستگاه‌های الکترونیکی در خانه متصل می‌شود و هنگامی که کاربر خواب است آنها را مدیریت می‌کند. سامسونگ در ادامه تلاش‌های خود برای توسعه یک محیط کاملاً متصل به اینترنت، با پرده‌برداری از محصول جدیدش که لوازم الکترونیکی را به اینترنت متصل نگه می‌دارد همراه با فراهم آوردن محیطی مناسب برای خوابیدن، گام دیگری را به جلو برداشت.

این دستگاه که «‌ SLEEPsense »‌ نام دارد می‌تواند انواع داده‌ها را با هدف تشخیص این موضوع که کاربر در خواب به سر می‌برد یا بیدار است، تجزیه کند. بعد از تجزیه این داده‌ها، از جمله حرکات، ضربان قلب یا حتی ریتم تنفس کاربر، می‌تواند به لوازم الکترونیکی مختلف در منزل مانند تلویزیون و سیستم‌های تهویه متصل شود و به همین ترتیب محیطی ایده‌آل را برای استراحت ساکنان فراهم آورد؛ البته به این شرط که این لوازم خانگی متصل به اینترنت باشند! در عین حال سامسونگ این مسئله را که آیا اسلیپ‌سنس می‌تواند به دستگاه‌هایی با مارک‌های دیگر هم متصل شود یا خیر، بیان نکرد.

اما در همین راستا، این شرکت اعلام کرد تلویزیون‌های هوشمند با نام تجاری سامسونگ به محض اینکه این محصول جدید تشخیص دهد که کاربر خوابیده است خاموش می‌شود. همچنین سیستم تهویه تا زمانی که به اینترنت متصل باشد می‌تواند درجه حرارت مناسب برای اتاق خواب در شب را انتخاب و تنظیمات لازم را انجام دهد.

گذشته از تمام اینها، داده‌های جمع‌آوری شده توسط این دستگاه با طراحی مینیمالیستی (یک صفحه گرد سفید با دو دکمه لمسی) و به لطف گوشی‌های هوشمند می‌تواند با سایر اعضای خانواده کاربر به اشتراک گذاشته شود. این ویژگی به‌طور مثال این اجازه را می‌دهد که بر سلامت والدین مسن نظارت شود. این محصول جدید در حال حاضر در کره موجود است، اما بعد‌ها در کشورهای دیگر هم در دسترس خواهد بود. اسلیپ‌سنس آخرین دستگاه در زنجیره اشیای متصل به اینترنت است که توسط سامسونگ گسترش یافته است.

منبع: اکو

منبع : اک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OD2pZHu6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه