دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید از اصفهان

8 سال پیش ( 1394/6/4 )
 

گسترش مجتمع‌ها و مراکز خرید از تهران به شهرستان‌ها موجب شده تا حالا شهرهای ریز و درشت ایران هم دارای مراکزی تجاری باشند که محل رجوع عموم مردم هستند. این امر به‌ویژه در مورد کلان‌شهرها بیشتر صدق می‌کند. در این میان شهرهایی که به نوعی مقصد گردشگری و قطب ایرانی‌گردی ایرانیان و خارجیان محسوب می‌شوند، پیشرفت‌های بسیار زیادی در زمینه ساخت‌وساز مراکز خرید داشته‌اند. یعنی سرمایه‌گذاران حوزه مراکز خرید در شهرهای توریست‌پذیر به نوعی با هوشمندی به ایجادشان اقدام کرده‌اند، چون همیشه علاوه‌بر مشتریان محلی که مهم‌ترین خریداران هستند و حجم قابل‌توجهی از مشتریان را به خود اختصاص می‌دهند، می‌توانند خیال‌شان راحت باشد که همیشه خریدارانی دارند که از سایر شهرها و حتی کشورها به آنها سر می‌زنند. خریدارانی که گاه با دلار هم خرج می‌کنند یعنی همان گردشگرانی که می‌توانند چراغ این کسب‌وکارها را روشن نگه دارند.

24534658697080به دلیل اهمیت چنین شهرهایی و همچنین شهرهای کوچک‌تر برای مشتریان در این شماره و شماره های بعد مراکز خرید شهرستان‌ها را معرفی می‌کنیم. در این شماره به معرفی مراکز خرید شهر اصفهان می‌پردازیم.

مرکز خرید مهرسان

اصفهان که بروید یعنی باید سراغی هم از صنایع دستی بگیرید. بازار امام را همه می‌شناسند اما مراکز خرید هم خود را از این صنایع محبوب بی‌نصیب نگذاشته‌اند و اگر کسی می‌خواهد در مکانی دلپذیر به خرید چنین اجناسی اقدام کند باید سری بزند به مرکز خرید مهرسان که مراکز خریدی مدرن در اصفهان است و انواع صنایع دستی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، چینی و پیرکس، لوازم الکترونیک، کامپیوتر و لپ تاپ، لوازم صوتی و تصویری و پوشاک، کیف و کفش را با قیمت‌های نسبتا مناسب در اختیار مشتریان می‌گذارد.

بازار موبایل اصفهان

اما انگار کالاهای دیجیتال خیلی دوست ندارند با کالاهای دیگر زیر یک سقف قرار بگیرند. به همین دلیل هم هر جا هستند آنجا را قرق می‌کنند و مرکز خرید را به قطبی اختصاصی تبدیل می‌کنند. در همین تهران که این کار را کرده‌اند اما در اصفهان هم این قصه اتفاق افتاده است. بازار موبایل اصفهان هفت‌طبقه و شامل سه بخش است. این سه بخش شامل بخش نمایشگاه دائمی که در طبقه همکف قرار دارد و برندهای سامسونگ، هوآوی، سونی، اچ‌تی‌سی و اپل آخرین محصولاتشان را در آن به‌صورت گوشی روشن به نمایش می‌گذارند و مشتریان می‌توانند به راحتی گوشی مورد نظرشان را تست کرده و خریداری کنند، بخش غرفه‌های فروش که در طبقات اول تا پنجم بازار قرار دارد و می‌توان بعد از بازدید از نمایشگاه دائمی برای خرید به این طبقات مراجعه و گوشی مورد نظر را خریداری کرد و بخش «خدمات پس از فروش» که در طبقه زیرین قرار دارد و مربوط به خدمات شرکت‌های ال‌جی، هوآوی، اپل و شرکت آرین نماینده خدمات سونی و اچ‌تی‌سی می‌شود.

مرکز خرید وِرسیج

اگر اهل خرید از برندهای معتبر جهانی هستید، می‌توانید به ورسیج بروید. این مرکز خرید شش‌طبقه دارد که چهار طبقه‌اش تجاری و شامل ۴۲واحد است. همچنین دو طبقه‌اش به پارکینگ اختصاص داده شده است. بیشتر فروشگاه‌های این مرکز خرید را برندهای اروپایی تشکیل می‌دهند و می‌توان از آن انواع پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، زیورآلات و... را تهیه کرد.

ارگ جهان‌نما

اصفهان مراکز تجاری بزرگ کم ندارد. یکی از آنها ارگ جهان‌نماست. این مجموعه از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری- تفریحی ایران است که با داشتن ۳۶۴ واحد تجاری، سه سالن سینما، چهار گالری، ۱۲مرکز صنایع دستی، هتل با ۱۵۰اتاق، شش‌رستوران، پارکینگ اختصاصی و... اوقات خوبی را برای مشتریانش رقم می‌زند.

مجتمع تجاری پارک

در این مرکز خرید می‌توانید اجناس متنوعی را خریداری کنید. همچنین غذای خوبی بخورید و خلاصه وقت‌تان را هم هدر نداده باشید. فروشگاهای این مجتمع شامل فروشگاه‌هایی از برندهای مشهور و معتبر در زمینه لباس، ساعت، کیف و کفش، لوازم خانه، لوازم موسیقی، اسباب بازی و لوازم کودکان، کامپیوتر و نرم‌افزار و لوازم جانبی، رستوران و فست‌فود، نوشت‌افزار، آرایشی و بهداشتی، ورزشی و... است. در ضمن برای گردش در ۴۰۰ فروشگاه این مرکز خرید می‌توانید از پارکینگ بزرگ این مرکز برای پارک اتومبیل استفاده کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lIDHYSsA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه