یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی اثربخش تر به هموطنان خدمات قابل ارائه بر روی سامانه همبانک#719* را ارتقاء داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک ایجاد ارزش افزوده بیشتر خدمات خود را در دستور کار قرار داده است، بر این اساس هموطنان می توانند با استفاده از سامانه همبانک صادرات ایران که از طریق شماره گیری #719* قابل دسترسی است، علاوه بر خدماتی از قبیل: پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ و اعلام نرخ ارز و ... از خدمات جدیدی همچون: واریز وجوه بیمه عمر (بیمه سرمد)، نمایش اطلاعات شعب، تنظیمات زبان، خرید شارژ مستقیم( Top up) برای سیم کارتهای ترابرد شده ( انتقال داده شده از یک اپراتور به اپراتور دیگر) نیز به آسانی برخوردار شوند.

در ادامه گزارش آمده است: این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد. امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.

شایان توجه است این بانك به منظور افزایش رضایت مندی بیش از پیش و كاهش هزینه های مشتریان ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در محور برنامه های بانك قرارداده است بر این اساس نسبت به طراحی و ارتقاء خدمات قابل ارائه از طریق سامانه همراه بانک اقدام و نسخه 5/9 سامانه مذكور را كه مخصوص دستگاه های با سیستم عامل IOS است را روانه بازار ساخت. در نسخه جدید علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندی های جدید امکان جستجوی شعب و ورود به نرم افزار با استفاده از اثر انگشت (برای دستگاه هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد) فراهم شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NUcqEQht
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه