شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه 6 مرداد 1403 کار خود را ثابت آغاز کرد. طوری که تغییر قیمتی در بازار به چشم نمی خورد و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشد.

نرخ دلار به عنوان مهم ترین محرک بازار خودرو، تاثیری بر قیمت محصولات داخلی و مونتاژی نگذاشته و تمامی خودرو ها با قیمت ثابت باقی مانده اند.

ثبات قیمت خودرو در تمامی محصولات بازار

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی در تمامی محصولات با قیمت ثابت به کار خود ادامه دادند.

رانا پلاس یکی از محصولات داخلی ایران خودرو محسوب می شود که با ادامه روند ثابت خود به قیمت 601 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) با مدل 1403 از گران ترین نوع خود، امروز تعادل خود را حفظ کرده است و به نرخ 973 میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

پژو 207 دنده ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب داخلی ایران خودرو به شمار می رود که بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته به قیمت 743 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

شاهین G (سانروف) از کم نوسان ترین محصول شرکت سایپا، از ابتدای هفته گذشته با روند نوسانی خود جمعاً سه میلیون تومان افت قیمت داشت و امروز با روند ثابت به قیمت 713 میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک از محصولات شرکت سایپا، با قیمت 556 میلیون تومان حفظ تعادل کرد.

قیمت خودرو های مونتاژی

محصولات مونتاژی همانند خودرو های داخلی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ کردند.

اکستریم VX یکی ار جدیدترین کراس اوور شرکت مدیران خودرو محسوب می شود که در طول هفته گذشته با اعلام قیمت بازار آن روند نزولی به خود گرفته و امروز با روند ثابت به قیمت چهار میلیارد و 500 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

جک S5 از نوسانی ترین محصولات شرکت کرمان موتور، امروز با روند ثابت مانند سایر محصولات این شرکت باقی مانده است و به قیمت یک میلیارد و 575 میلیون تومان معامله می شود

هونگچی E-QM5 از محصولات شرکت بهمن موتور با روند نزولی در هفته های اخیر این خودرو به زیر سه میلیارد رسیده است و صبح امروز با روند ثابت به قیمت دو میلیارد و 750 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

لاماری هیبرید از محصولا مونتاژی لوکس و جذاب تعادل خود را حفظ کرده و به نرخ دو میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار قابل معامله است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FlAfWb91
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه