جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (340)

حفظ شهرت کسب‌و‌کار

8 سال پیش ( 1394/8/29 )
 

پرسش: مدیریت یک رستوران زنجیره‌ای را به عهده دارم. رستوران‌هایم همگی در مکان‌های از شهر قرار دارند که معمولا پرتردد هستند و رقبای صنفی زیادی در آن حضور دارند. در نتیجه کسب اعتبار و شهرت در این شرایط به خاطر جذب مشتری سخت است. برای حفظ جایگاه و شهرت کسب وکارم شیوه‌های مختلفی را اجرا کرده‌ام ولی باز گاهی امکان دارد مشکلاتی پیش بیاید که شهرتم را تحت تاثیر قرار دهد. در این باره راهنمایی بفرمایید که باید چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

پاسخ کارشناس: حفظ شهرت و اعتبار برند دغدغه همه‌ برندهاست. دغدغه‌ای که معمولا کارشناسان شیوه‌های مختلفی را برای حل آن پیشنهاد می‌کنند. در این رابطه برندها باید فاکتورهای مشخص‌شده‌ای را در نظربگیرند تا بتوانند براساس آن موقعیت و شهرت خود را حفظ کنند. فاکتورهایی مانند: یک- کسب‌وکارها باید با علم کافی اقدام به انجام کاری جدید کنند. گاهی کسب وکارها کاری را شروع و بعد از گذراندن زمانی آغاز به تحقیق و مصاحبه در مورد آن می‌کنند. در این حالت شاید بعد از مدتی دچار مشکل شوند و فعالیتی را که شروع کرده‌اند رها کنند.

این فعالیت هر چقدر هم کوچک باشد، روی شهرت و اعتبار کسب‌وکارها تاثیرخواهد گذاشت و مشتریان با دیدن این روند برند نسبت به آن بدبین خواهند شد و به راحتی شروع به صحبت کردن خواهند کرد و می‌گویند که حرف و عمل کسب‌وکار یکی نیست و وعده‌ای را مدتی داده ولی آن را اجرا نکرده‌ است. دو- مدیران کسب‌وکارها باید مراقب رفتارشان باشند، چون مشتریان براساس رفتار کارمندان یک کسب‌وکار نسبت به عملکرد آن قضاوت خواهند کرد برای مثال عصبانیت یک مدیر یا کارمند در محل کار مطمئنا بر شهرت کسب‌وکار تاثیر خواهد گذاشت.

در این میان موارد مختلف دیگری نیز وجود دارد که کسب‌وکارها با رعایت آنها می‌توانند، مراقب شهرت خود باشند. شهرت همانند یک موتور برای کسب وکارها عمل می‌کند و هر چقدر قوی باشد، کسب‌وکارها را با قدرت به پیش خواهد برد. پس پرداختن به آن لازمه قوی‌تر شدن هر برند خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tgy9ka3q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه