چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1395/2/22 )
پدیدآورنده : رحمت‌الله توکلی یرکی  

ثشاهد:

براساس اخبار واصله از بازار شنیده می‌شود ثشاهد افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار داده است.

غپاک:

زمزمه‌هایی مبنی بر تاسیس شرکت دانش بنیان و تحقیقاتی برای ارتقا و تنوع محصولات و کلنگ تاسیس کارخانه بسته‌بندی محصولات جدید در نماد غپاک به گوش می‌رسد.

خپارس:

شنیده‌هایی مبنی بر توافق انتقال دو بلوک به میزان ٣٠ درصد به شرکت رنو فرانسه به‌گوش می‌رسد.

کتوکا:

شنیده‌ها حاکى از معامله بلوک ٢٠ درصدى و تعدیل مثبت در گزارش سال ٩۴ و سه ماهه ٩۵ و افتتاح طرح توسعه است.

خکار:

شنیده‌ها از تعدیل مثبت سنگین خکار از تسعیر نرخ ارز برای چند ساله اخیر حکایت دارد.

فولاژ:

شنیده شده سرمایه‌گذار ایتالیایی در حال مذاکره با وغدیر برای خرید بلوک فولاژ است. در صورتی که به توافق برسند و این بلوک فروخته شود، می‌تواند قیمت سهم فولاژ را تا بیش از ۳۵۰ تومان افزایش دهد.

ولبهمن:

زمزمه‌هایی مبنی بر برنامه تامین مالی ولبهمن برای ورود به حوزه لیزینگ ساختمان از طریق فروش بخشی از شرکت به سرمایه‌گذار خارجی به گوش می‌رسد.

خکاوه:

شنیده شده پیش قرارداد فروش ۵۰۰ دستگاه ولوو در خکاوه منعقد شده و در مرحله ضمانت‌نامه قرار دارد. به‌ظاهر قرار شده از محل یوزانس دریافتی، این خودروها با ۱۰درصد تخفیف و به‌صورت اقساطی به فروش برسد.

وما:

خبرها از بیمه ما، حاکی از آن است که این شرکت در نظر دارد ۸۰ درصد سود ۴۲۰ ریالی خود را تقسیم کند، همچنین گفته شده سود نقدی را تیر ماه به سهامدارانش پرداخت می‌کند.

شاوان:

براساس شنیده‌ها این شرکت هفته آینده با حضور وزیر نفت واحد hdsتولید نفت گاز یورو ۴ و واحد ایزومراسیون نفتا (تولید بنزین ایزومریت) به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارتباط با نویسنده : Raham.tavakoli.1366@yahoo.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Jt4WvUD8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه