یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه بنزین پتروشیمی 2 تا 10 درصد بنزن داشته است، گفت: همواره تاکید این سازمان تولید، واردات و عرضه سوخت منطبق با استانداردهای ملی است و توزیع سوخت یورو 4 را به طور جدی دنبال می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه توزیع سوخت یورو 4 به طور جدی در دستور کار دولت قرار گرفته است، اظهار کرد: نقش بهبود کیفیت سوخت در بهتر شدن شرایط کیفی هوا و در نتیجه سلامتی مردم همواره مورد توجه سازمان حفاظت محیط‌زیست است. 

سعید متصدی با بیان اینکه در مصوبه هیات وزیران به پارامترهای اصلی در بهبود کیفیت سوخت در کلانشهرها توجه شده و اقدامات لازم از طرف سازمان‌های ذی‌ربط در حال انجام است، تاکید کرد: آنچه همواره مورد توجه سازمان حفاظت محیط‌زیست است، نقش بهبود کیفیت سوخت در بهتر شدن شرایط کیفی هوا و در نتیجه سلامتی مردم است. 

وی با اشاره به اینکه پارامترهای اصلی در سوخت استاندارد یورو 4 مشخص است و بنزن و آروماتیک دو پارامتر اصلی در این سوخت با تاثیری فوق‌العاده بر سلامت انسان‌هاست، اظهار کرد: تامین و توزیع سوخت استاندارد یورو‌4 به طور جدی در دستور کار دولت قرار گرفته است. متصدی با تاکید بر اینکه ترکیب بنزین استاندارد یورو 4 همواره طبق استاندارد مورد نظر سازمان حفاظت محیط‌زیست است، اظهار کرد: در بنزین یورو 4 میزان بنزن یک درصد و میزان ترکیبات آروماتیک 35 درصد است درحالی‌که در بنزین پتروشیمی بنزن و آروماتیک‌ها بخش اصلی ترکیب بنزین را تشکیل می‌دهند و قطعا میزان آن فراتر از استاندارد مورد نظر است.

وی در ادامه به داده‌های ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس تعداد روزهای ناسالم تا 30/9/93، 77 روز و در مدت مشابه آن در سال 1392، 100 روز و در سال 1391، 111 روز گزارش شده است. متصدی تصریح کرد: تعداد روزهای ناسالم در سال 93 نسبت به دو سال گذشته تقریبا حدود 30 درصد کاهش یافته است. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sMX36acF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه