پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

این یک استراتژی ریسکی محسوب می‌شود، چرا‌که هواداران بزرگ‌ترین رقیب تیم مورد حمایت شما تمایلی به استفاده از خدمات و محصولات شما نشان نخواهند داد. در مقابل شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هواداران تیم مورد حمایت شما، از محصولات و خدماتی که عرضه می‌کنید تمام و کمال حمایت خواهند کرد.روش‌های مختلفی برای حمایت از تیم‌های ورزشی وجود دارد و تیم‌های ورزشی نیز بسته به اهمیت آنها دسته‌بندی می‌شوند. بازی‌های بعضی از تیم‌های ورزشی هر هفته پوشش داده می‌شود و برخی دیگر به زحمت می‌توانند برای بازی‌های خانگی خود 100 هوادار را به ورزشگاه بکشانند. باشگاهی را انتخاب کنید که با اهداف شما سازگار بوده و به حمایت از آن علاقه‌مند باشید. برای کسب‌و‌کارهای محلی استفاده از این ایده می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

ایده

باشگاه فوتبال آرسنال که در آغاز فعالیت خود در جنوب لندن با نام ولویچ آرسنال شناخته می‌شد، مثال مناسبی در این زمینه به شمار می‌رود. این باشگاه در سال 1913 میلادی از جنوب به شمال لندن نقل مکان کرد و حتی یک ایستگاه مترو به نام خودش نیز دارد. مدیران باشگاه آرسنال در سال 2006 میلادی تصمیم گرفتند به منظور توسعه این باشگاه، استادیوم هایبوری را ترک کرده و به یک ورزشگاه بزرگ‌تر که به آن ورزشگاه امارات گفته می‌شود نقل مکان کنند.

امروزه هرکس که وارد ایستگاه راه‌آهن گینکز کراس در شمال لندن شود، می‌تواند ورزشگاه غول‌پیکر امارات و لوگوی قرمز رنگ باشگاه آرسنال را مشاهده کند. با وجود همکاری باشگاه آرسنال و خطوط هوایی امارات و به‌رغم در نظر گرفتن میزان سفرهای ستاره‌های فوتبال انگلستان به دوبی در زمان تعطیلات، همکاری این دو در ابتدا چندان خوشایند و منطقی به نظر نمی‌رسید.

ممکن است مهم‌ترین بخش حمایت خطوط هواپیمایی امارات از باشگاه آرسنال از نقطه نظر افرادی که از هواداران فوتبال به شمار نمی‌روند، ورزشگاه آرسنال باشد. به شکل سنتی ورزشگاه‌های فوتبال در انگلستان به نام محلی که در آن واقع شده‌اند، شناخته می‌شوند، مانند ترافورد پارک یا استمفورد بریج.

تیم مورد علاقه من برای دهه‌ها در آیرسام پارک بازی می‌کرد و پس از نقل مکان به یک ورزشگاه مدرن و بزرگ که در کنار یک رودخانه قرار دارد، نام ورزشگاه خانگی آن به ریورساید تغییر کرد. نامگذاری یک ورزشگاه به نام حامی مالی آن، یک توسعه تجاری قابل توجه بوده که اخیرا اتفاق افتاده است.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

*‌ تیمی را انتخاب کنید که در حوزه جغرافیایی شما فعالیت می‌کند، حال ممکن است این تیم در خیابان محل زندگی شما حضور داشته باشد یا در نقطه دیگری از کشور یا به‌صورت بین‌المللی فعالیت کند.

*‌ با مدیران باشگاه مورد نظر در رابطه با انتخاب‌های‌تان صحبت کنید. آیا دلیلی برای حمایت شما از آنها و جلب نظر رسانه‌های نوشتاری و تصویری وجود دارد؟

*‌ از فرصت ایجاد شده استفاده کنید. حمایت خود را به‌صورت علنی روی محصولات‌تان درج و سعی کنید با در اختیار گرفتن فضایی جهت تبلیغات در برنامه مسابقه روزانه و تبادل لینک با وب‌سایت باشگاه ورزشی که حامی آن شده‌اید حضور خود را به دیگران نشان دهید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/c9mHFLny
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه