پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه تاثیر کارت های اعتباری در گردش صنایع گفت: هر روشی که بتواند باعث تحریک تقاضا شود و خریداران بتوانند از مزیت هایی برای خرید استفاده کنند، برای تولید قطعا موثر است.

به گزارش سایت خبری اتاق تهران، صالحی نیا ادامه داد: آنچه مسلم است این کار از اواسط سال گذشته شروع و برایش جامعه هدفی مشخص شد. بر اساس آن جامعه هدف قرار شد افرادی که حقوق زیر 5/1 میلیون تومان دریافت می کنند تا چهار برابر حقوق شان، کارت اعتباری برای شان توزیع بشود. کارت ها توزیع شد ولی با توجه به اینکه هم مبلغش پایین بود و هم تعدادی از متقاضیان مشکلاتی بعضا مانند بدهی های مختلف داشتند، نتوانستند کارت را دریافت کنند؛ بنابراین عملا این تعداد کارتی که توانست به صورت موثر در این چرخه قرار بگیرد به بیش از 100 هزار تا نرسید در حالی که ما انتظارمان بر این بود که بتوانیم بالای یک میلیون کارت توزیع کنیم. به گفته معاون وزیر صنعت، اخیرا هم تمهیداتی انجام شده و یک سری گروه های هدف کاری دیگر به لیست اضافه شده اند.

او همچنین اضافه کرد: در این طرح قرار بود نرخ سود کارت ها 12درصد باشد و مابه التفاوتش بین خود تولیدکنندگان و بانک ها هماهنگ شده بود. الان هم برنامه این است که بتوانیم جامعه هدف بیشتری را در این ارتباط تجهیز کنیم.

به گفته صالحی نیا به هر حال یکی از اهداف دولت این بود که حتما تولید داخل در این کار مدنظر قرار بگیرد و به هر حال بازاری برای کسانی که تولیدکننده هستند ایجاد شود.

صالحی نیا ادامه داد: جامعه هدف اخیرا یک مقدار توسعه پیدا کرده ولی باز هم از نظر ما هنوز مطلوب نیست. در حال انجام رایزنی هایی با سازمان مدیریت و بانک مرکزی هستیم. اخیرا مکاتباتی هم توسط وزیر صنعت و تجارت مبنی بر اینکه به هر حال این جامعه هدف را توسعه بدهند انجام شده است، اما جای نگرانی نیست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7NZO6zbm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه