برند الجی LG برای معرفی ویژگی یکی از محصولات خاص خود همیشه تلاش کرده است از ایدههای خلاقانهای استفاده کند. الجی برای جاروبرقی روباتیک خود یکسری کمپین بازاریابی چالشگونه با نام LG Roboking و ویدئوهایی با نام Extreme Cleaning Challenge راه انداخته است.
به گزارش آیمارکتور، در این سری کمپینهای بازاریابی و تبلیغاتی، از جاروبرقی روباتیک LG Hom-Bot در مکانهای خطرناکی استفاده میشود که کمتر انسانی ترجیح میدهد برای تمیز کردن به آنجا سر بزند. در یکی از آخرین چالشهای خلاقانه، جارو برقی الجی در ارتفاع ۲۳۶متری از سطح زمین ماموریت جدیدی بر عهده گرفته است. در این ارتفاع، قرار است سطح یک ساختمان بلند به وسیله جاروبرقی روباتیک الجی پاکسازی شود.