پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تیم والیبال بانك سرمایه در اولین سال تأسیس و همچنین اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در میانمار به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت و توانست سهمیه شركت در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، مصطفی كارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در مراسم استقبال از تیم در پاویون اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: قول داده بودیم به جبران حمایت ها و پشتیبانی های بانك سرمایه كاپ قهرمانی را به خانه بیاوریم كه به قولمان عمل كردیم. ما از هم اكنون به قهرمانی در باشگاه های جهان می اندیشیم.

همچنین دكتر بهمن خادم در این مراسم با تبریک این قهرمانی گفت: همت، كار تیمی و اراده برای خوشحالی مردم ایران هدیه ی شایسته ای است كه تیم والیبال سرمایه با پیروزی و كسب مقام اول مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا به مردم شریف ایران و مشتریان این بانك هدیه كرده اند.

محمد نقی نائیجی، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی سرمایه نیز با سپاسگزاری از دعای خیر مردم ایران گفت: ما توانستیم با دعای خیر مردم به عنوان نماینده ایران، قهرمان آسیا شویم و انشاءا... این نوار پیروزی با توكل به خدا و همت اعضای تیم ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در پایان این رقابت ها، چهار بازیكن تیم والیبال بانك سرمایه به نام های شهرام محمودی، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی و میلاد عبادی پور به ترتیب به عنوان ارزشمندترین بازیكن، بهترین پاسور، بهترین مدافع و بهترین دریافت كننده جام باشگاه های آسیا انتخاب شدند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mU3B051u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه