شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد

«تولید در رکود است»؛ استدلال درستی ندارد

8 سال پیش ( 1394/9/8 )
 

محسن صالحی‌نیا، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت ‌درباره رکود تولید در واحدهای صنعتی توضیح داد و گفت: نباید درباره صنایع به طور کلی نظر داد، چرا که وقتی گفته می‌شود «تولید در رکود است»، غالبا استدلال درستی پشت آن نیست. صالحی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اظهارنظرهای مطرح شده درباره رکود در تولیدات صنعتی اظهار کرد: همه صنایع رونق ندارند اما شاخص‌های رکود برای هر‌کدام از بخش‌های صنعت متفاوت است که باید به فراخور حال خود محاسبه و مقایسه شوند.

634423623623461512312356136366346427

وی در ادامه با بیان اینکه باید سعی بر این باشد که شاخص‌هایی را که به سمت توسعه صنعت هستند، رصد کنیم، افزود: ادعا نمی‌کنم که همه صنایع رونق دارند، ولی با اینکه قسمت‌هایی از صنایع دچار رکود در تولید هستند، هرکدام از بخش‌های مختلف صنعتی به فراخور حال خود وضعیت‌های مختلفی دارند که باید براساس شاخصه‌های خود و میزان ظرفیتی که دارند محاسبه و مقایسه شوند و به تناسب برای رفع مشکلاتشان اقدام کنیم.

صــالحـــی‌نیــا گفــت: همسوسازی محصولات صنعتی با توجه به بازارهای هدف و پیش‌بینی بازارهای جدید برای عرضه محصولات، در حقیقت به معنای ایجاد رونق اقتصادی است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم رعایت استانداردها در تولید و عرضه محصولات صنعتی اذعان کرد: دو محور در بحث استانداردهای تولید وجود دارد؛ یکی کالاهایی است که برای مصرف عموم تولید می‌شوند که در این نوع کالا، رعایت شرایط استاندارد و کیفی که براساس قواعد تعیین شده مشخص می‌شوند الزامی است و تا زمانی که براساس همین استانداردها تایید نشوند اجازه ورود به بازار را نخواهند داشت.

به گفته وی، محور دوم کیفیتی است که براساس نیازها و خواسته‌های مشتری تعریف می‌شوند که براساس توافق و تفاهمی است که بین تولیدکننده و سفارش‌دهنده صورت می‌گیرد که رعایت درست همین توافقات احترام به سفارش‌دهنده است و عاملی برای جلب اعتماد بازار.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YG1uWsDL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه