جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران از هدف‌گذاری دولت برای رساندن رتبه کسب‌و‌کار ایران به رتبه 70 تا پایان دولت یازدهم خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۰ مجوز برای فعالیت‌های کسب‌و‌کار توسط هیات مقررات زدایی بررسی و حذف شده است. به گزارش ایسنا عبداللهی توضیح داد: با توجه به قانون بهبود مستمر محیط کسب‌و‌کار و به منظور کاهش رتبه فضای کسب‌و‌کار ایران در سطح جهان باید تلاش کنیم تا مقررات دست و پاگیر حذف شود، لذا هیاتی با نام هیات مقررات زدایی را تشکیل دادیم.

457635362462462472347234724724724

وی افزود: رتبه‌ای که ما در میان سایر کشورهای جهان در فضای کسب‌و‌کار داشتیم، موجب شد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در کشور ما نداشته باشند، از این رو دولت مصمم شد این رتبه را بهبود ببخشد و به همین منظور تشکیل هیات مقررات‌زدایی در دستور کار قرار گرفت تا مقررات زائد حذف شود.

به گفته عبداللهی، رتبه کسب‌و‌کار ایران در سطح جهانی در میان ۱۸۹ کشور جهان به رتبه 117 رسیده و دولت مصمم است تا این رتبه را تا پایان دولت یازدهم به رتبه ۷۰ برساند. وی متذکر شد: حذف مقررات زائد علاوه بر کمک به بهبود فضای کسب‌و‌کار، موجب می‌شود تا همه فعالان اقتصادی بخش‌های غیردولتی نیز در کنار دولت به روند آن کمک کنند و مقررات دست و پاگیر بخش خود را برای حذف معرفی کنند.

رئیس اتاق تعاون ایران افزود: اتاق‌های تعاون می‌توانند با رصد تمام دستگاه‌های خود در استان‌ها، مجوزهایی را که باعث کندی کار می‌شوند معرفی کنند تا در هیات مقررات زدایی مطرح شود. عبداللهی ابراز امیدواری کرد تا یک‌سال آینده با حذف مقررات زائد، کمک شایانی به تسریع امور اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/d8KDfaXM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه