جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه :

تفاهم‌ نامه همکاری بیمه‌ کوثر و موسسه اعتباری کوثر به امضا رسید

8 سال پیش ( 1395/4/26 )
پدیدآورنده : فرصت امروز  

بیمه کوثروموسسه اعتباری کوثر، تفاهم نامه ای در راستای شکل‌گیری الگوی مناسب بانک-بیمه، ارائه خدمات بیمه‌گری، سرمایه گذاری، تبلیغات مشترک، امور سهام‌داری و استمراردرهمکاری میان طرفین منعقد کردند.

به گزارش فرصت امروز، مشعل چی، مدیر عامل بیمه کوثر، تفاهم نامه همکاری میان این شرکت وموسسه اعتباری کوثر را طرح «بیمه - بانک» معرفی کرد و گفت : هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های صنعت بانکداری و بیمه، کاهش هزینه‌های سرباری و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به آحاد جامعه از اهداف این همکاری است.

وی ارتباط متقابل سهام‌داری را یکی از ویژگی‌های مشترک موسسه اعتباری کوثر و شرکت بیمه‌کوثر برشمرد و گفت: با تبلور خلاقیت و نوآوری در صدور بیمه‌نامه و افزایش پوشش‌های بیمه‌ای می‌توان در راستای افزایش ارائه خدمات به عموم جامعه گام برداشت.

مدیرعامل موسسه اعتباری نیز در این مراسم تصریح کرد: برندسازی نام کوثر و نهادینه‌سازی آن در جامعه، هدف مشترک این موسسه و شرکت بیمه‌کوثر است.

رضایی افزود: فروش بیمه‌نامه‌های شرکت بیمه‌کوثر و ارائه خدمات بیمه‌ای در شعب  این موسسه ، نصب کارتخوان و دستگاه‌های ATM در نمایندگی‌ها و شعب بیمه کوثر و همکاری در ایجاد و توسعه درگاه‌های الکترونیکی ازجمله موضوعاتی است که در این توافق حاصل شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TX8nGsAN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه