به دنبال «تغییرات بنیادی» در عادات خرید مشتریان، Sainsbury›s، سومین خرده فروش بزرگ مواد غذایی در انگلستان قصد اعمال تغییراتی را در استراتژی های خود دارد.
به گزارش مارکتینگ نیوز و به نقل از تلگراف، مایک کوپه، مدیر اجرایی Sainsbury›s ، گفت بازار مواد غذایی در طی سی سال زندگی حرفه ای وی «چالش برانگیز» بوده و به سرعت در حال تغییر است.کوپه اضافه کرد: «صنعت سوپر مارکت در طی سه تا شش ماه گذشته بیش از هر زمان دیگری در سی سال زندگی کاری من تغییر کرده است.»
کارشناسان صنعت خردهفروشی معتقد هستند خرده فروشان مواد غذایی با یک طوفان بزرگ رو به رو هستند. رئیس Sainsbury›s گفت امروزه خریداران گزینههای انتخابی بسیاری در فروشگاههای مختلف دارند و سوپرمارکتها در تلاش هستند با کاهش قیمت محصولات خود از عرصه رقابت عقب نمانند.
جزییات طرح تغییر استراتژی Sainsbury›s در روز 12 نوامبر ارائه خواهد شد. مدیر اجرایی سینزبری تاکید کرد که ارائه محصولات با کیفیت بالا و متمایز با رقیبان از ویژگی های مهم این خردهفروش خواهد بود.