جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (389)

تعامل با شرکت‌های پخش

8 سال پیش ( 1394/11/12 )
 

پرسش: کارشناس فروش یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده سوپ آماده در تهران هستم که در چند استان کشور نمایندگی داریم و با بقیه استان‌ها از طریق شرکت‌های پخش فعالیت‌های خود را پیش می‌بریم اما متاسفانه چون شرکت‌های پخش برند‌های مختلفی را به بازار عرضه می‌کنند در برخی از استان‌ها برند ما در کنار برند‌های دیگر قرار می‌گیرد و این موضوع باعث شده است که به برند شرکت ما ضربه وارد شود. در راستای رفع این معضل چه پیشنهاد‌هایی دارید؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی بسیاری از شرکت‌های ایرانی در استان‌های مختلف از طریق شرکت‌های پخش فعالیت‌های خود را پیش می‌برند؛ چون این موضوع هزینه کمتری برای سازمان‌ها به همراه دارد اما متاسفانه این معضل نیز گاهی پیش می‌آید. در راستای رفع این موضوع پیشنهاد می‌شود که در صورت امکان نمایندگی‌هایی را در استان‌های مختلف داشته باشید و اگر این موضوع از نظر مالی برای شما امکان‌پذیر نیست باید روی نظارت خود سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را انجام دهید.

کارشناس‌های فروش شرکت شما باید به استان‌های مختلف سفر و با شرکت‌های پخش تعاملات مناسبی برقرار کنند. از طرفی با پیشنهاد‌های مالی بهتر می‌توانید شرکت‌های پخشی را انتخاب کنید که برند‌های معتبر را به بازار عرضه و با برند‌های معتبر مواد‌غذایی کار می‌کنند و هر برندی را به بازار عرضه نمی‌کنند.این موضوع بسیار حائز اهمیت است تا شبکه توزیع شما بسیار قوی ظاهر شود و محصولات شرکت شما را به خوبی در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1VaShjRZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه