جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مالکان خودروهای برقی، شادی‌شان را از زمانی که در صف جایگاه‌های سوخت تلف نمی‌کنند، بلند و رسا اعلام می‌کنند. شرکتی تازه تاسیس در آمریکا که اخیرا از تگزاس به سیلیکون ولی نقل مکان کرده است، پیشنهادی مشابه را به ماشین‌سوارانی که هنوز به خودرو‌هایی که از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد. بوستر فیوئلز نام این شرکت است که در واقع به ادارات پیشنهاد می‌کند اتومبیل‌های کارمندان‌شان را در زمانی‌که آنها مشغول به کارند سوختگیری کند. عملی نوآورانه که البته هیچ نکته‌ای برای تشویق‌گذار به شیوه حمل‌و‌نقلی پایدار ارائه نمی‌کند.

4737347623473473573572476247624734535883458946

این سرویس عملکرد ساده‌ای دارد و به‌وسیله یک برنامه کاربردی روی گوشی‌های هوشمند کار می‌کند. ماشین‌سواری که کارفرمایش از سرویس بوستر فیوئلز استفاده می‌کند، زمانی‌که می خواهد باک اتومبیلش پر شود را مشخص می‌کند، سپس یک کامیون کوچک تانکردار مختصات GPS را دنبال می‌کند و به‌طور مستقیم باک بنزین‌اش را سوخت‌گیری می‌کند. مشتری‌ها حتی می‌توانند درخواست کنند که شیشه‌ها تمیز شود و لاستیک‌ها برق بیفتند.

بوستر فیوئلز بنزین معمولی و سوپر ارائه می‌دهد و بیان می‌کند که اگر قیمت‌هایش رقابتی‌تر از جایگاه‌های سوخت نباشد، با آنها یکسان است، زیرا از نرخ‌های عمده سود می‌برد. روی سایتش، این شرکت ادعا می‌کند که مراجعه نکردن به جایگاه‌های سوخت به‌طور متوسط 30 تا 60 دقیقه در رفت‌و‌آمدهای ماهانه صرفه‌جویی می‌کند و حتی این حقیقت را تایید می‌کند که منحرف نشدن به سمت پمپ‌های بنزین، انتشار گازهای CO2 را کاهش می‌دهد. اما البته هیچ حرفی از انتشار گازهای حاصل از حرکت این کامیون‌های حامل سوخت در شهر نمی‌زند.

در نهایت، بوستر فیوئلز به‌عنوان مزیت عالی این خدمات اشاره می‌کند که سرویس‌اش سطح استرس کارمندان را کاهش می‌دهد، زیرا این سرویس آنها را از 120هزار سرقت و جرم‌های خشونت آمیزی که هر ساله در جایگاه‌های سوخت آمریکا اتفاق می‌افتد، محافظت می‌کند. در نهایت شرکت اعلام می‌کند که حتی می‌توان از به پایان رسیدن اضطراب هولناک ناشی از تمام شدن بنزین سخن گفت.

سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر (venture capital)

براساس گـــزارش ســایت Tech Crunch، شـــرکت بوستر فیوئلز تاکنون بیش از 9 میلیارد دلار سرمایه از طریق شرکت‌های مالی سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر جمع‌آوری کرده است. این شرکت مبلغ مذکور را برای گسترش فعالیت‌هایش در شمال تگزاس و سیلیکون ولی محاسبه کرده است، جایی که چند شرکت دیگر پیش از این، چنین سرویسی را در آن راه‌اندازی کرده‌اند. مدیر ارشد اجرایی بوستر فیوئلز، فرانک مایکرافت از جلب نظر ادارات و سازمان‌هایی که مجبور به داشتن پارکینگ هستند به اندازه‌ای مطمئن است که به سایت Tech Crunch گفته است خواهان از بین بردن نیاز سوخت‌گیری دوباره 90درصد رانندگان است. 

سرویس ارائه شده توسط بوستز فیوئلز به‌طور قطع در یک چارچوب پویای گسترش پایدار قرار نمی‌گیرد، اما شرکت‌های مستقر در سیلیکون ولی مهارت رقابت در فراهم آوردن سخاوتمندانه مزایایی برای کارمندان‌شان را دارند و به همان دلیل که سرویس‌های حمل‌و‌نقل عمومی در این ناحیه از کالیفرنیا تقریبا غایب هستند، بوستر فیوئلز پیشنهادی کمابیش جذاب ارائه می‌دهد. البته در نهایت باید دید چه پیش خواهد آمد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7D2gkRhm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه