شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیر عامل اتحادیه سراسری تولید‌کنندگان در گفت‌وگو با ایلنا:

تحقیق و تفحص از اتاق تعاون مبارزه با بی‌قانونی است

9 سال پیش ( 1393/8/18 )
 

اگر هیات رییسه بر اجرای قانون اصرار داشت باید پیش از فرارسیدن انتخابات زمینه را برای تطبیق اساسنامه با قانون فراهم می‌کرد. مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان، تحقیق و تفحص از اتاق تعاون را واجب دانست و گفت: انتظار ما این بود که زمینه برگزاری انتخابات اتاق تعاون سریع‌تر فراهم شود، اما به‌ظاهر کسانی که در اتاق تعاون هستند، نمی‌خواهند این کار انجام شود.

سیدمحمد موسوی در گفت‌وگو با ایلنا تخلفات اتاق تعاون که از سه سال گذشته آغاز شده است را دلیلی برای تعویق در انتخابات دانست و اظهار کرد: تحقیق و تفحص از اتاق تعاون موجب رسیدگی به حساب و کتاب این اتاق خواهد شد. موسوی تاکید کرد: زمانی که هیات رییسه با بی‌قانونی انتخاب شدند واضح است که عملکرد اتاق تعاون زیر سوال خواهد رفت.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه تطبیق اساسنامه بهانه خوبی برای تاخیر در انتخابات نبوده است، افزود: اگر هیات رییسه اصرار بر اجرای قانون داشت باید پیش از فرارسیدن انتخابات زمینه را برای تطبیق اساسنامه با قانون فراهم می‌کرد.

موسوی افزود: یکی از ایراداتی که به اساسنامه وارد است روشن نبودن وظایف دبیر کل است که این شخص توسط هیات‌مدیره انتخاب می‌شود.  مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان گفت: رسیدگی به وضعیت اتاق تعاون موجب بازگشت رونق به این بخش خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/s2DnG4Oj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه