دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغ‌كنندگان به‌طور معمول روی عناصر تصویری و صوتی بسیاری تاكید می‌كنند تا بتوانند به آگهی خود شمایلی منحصر‌به‌فرد ببخشند و به بیانی دیگر بتوانند به‌راحتی از این طریق توجه دیگران را به خود جلب كنند.

زمانی كه قرار است فقط یك صفحه برای تبلیغات در اختیار داشته باشید یا تمام زمان شما برای پخش تبلیغ‌تان از تلویزیون فقط 30 ثانیه است، باید دقت كنید كه چه نشانه‌هایی را انتخاب می‌كنید، سپس این نشانه‌ها را ساده كنید تا بتوانید از آنها در نهایت یك پیام قدرتمند بسازید. 

استراتژی اول: ارزش تصویر را درك كنید 

این جمله را حتی اگر برایتان تبدیل به كلیشه شده باشد، همیشه در ذهن خود نگه دارید كه: «ارزش یك تصویر بسیار بیشتر است تا هزاران كلمه». این جمله یك حقیقت است. اهالی عرصه تبلیغات سال‌هاست كه به ارزش تصویر پی برده‌اند. آنها معمولا در این راه از تكنیك‌های مختلفی همچون ساخت، رنگ، تركیب‌بندی و جلوه‌های ویژه در راه‌هایی موثر استفاده می‌كنند. 

*اول باید ببینیم كه چه چیزهایی بهتر است برجسته شود و در نظر داریم كه چشم در لحظه‌ اول به كدام بخش از تبلیغ توجه كند. طراحان معمولا با در نظر داشتن این مسئله تلاش می‌كنند تا بتوانند برای این نكته راهی پیدا كنند كه محصول را به بهترین شكل معرفی كنند. 

*دوم درك این نكته است كه بدانیم تصویر محصول را در كجای قاب قرار دهیم تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و علاوه بر این در همین مرحله باید تصمیم بگیریم كه چه نشانه‌های تصویری را می‌خواهیم در پس زمینه داشته باشیم. 

*آیا اهالی تبلیغات با استفاده از جلوه‌های ویژه می‌توانند چشم بیننده را بربایند؟ یا می‌توانند به محصول چهره‌ای جذاب و هیجان‌انگیز ببخشند؟ پاسخ شما مثبت است. امروزه در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی شاهد هستیم كه روی تصویر محصول كار می‌كنند و با استفاده از تكنیك‌های انیمیشن تلاش دارند تا چهره آن را برای مخاطب جذاب‌تر كنند. 

*چه رنگی باید مورد استفاده قرار گیرد؟ طراحان تبلیغات بهتر است از رنگ‌هایی استفاده كنند كه می‌تواند حسی را كه مخاطب باید نسبت به آن محصول داشته باشد برایش قابل درك‌تر كند. 

*آیا بهتر است كه شعاری را برای محصول خود انتخاب كنیم؟ البته كه همین‌طور است. شعارها نیروی قدرتمندی از نظر تاثیرگذاری در نزد عامه مردم دارند، زیرا جملاتی هستند كه تجربه نشان داده اغلب برای سال‌ها در ذهن مخاطب می‌مانند. 

استراتژی دوم: دقیقا به صداها گوش دهید 

آنچه شما می‌شنوید به اندازه آنچه شما می‌بینید اهمیت دارد. در طول زمان پخش آگهی‌های بازرگانی چشمان خود را ببندید. اگر آنچه را شما می‌شنوید به نظرتان به اندازه كافی تاثیرگذار باشد و طراحی صدا و موسیقی هم به‌درستی انجام شده باشد، در‌نهایت باید بگوییم كه تصویر شما تاكید آن صدا به حساب می‌آید و صدا به اندازه آن تصویر اهمیت دارد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EGfcLIRH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه