یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

آخرین بار چه زمانی به آسمان نگاه كرده‌اید؟ وجود آسمانخراش‌ها و نورپردازی‌های مختلف در یك شهر بزرگ لذت بردن از ستاره‌ها را سخت‌تر می‌كند. چه اتفاقی می‌افتاد اگر می‌توانستیم با استفاده از یك تلسكوپ چند ثانیه به آنها نگاهی بیندازیم؟ ال جی در جدید‌ترین اقدام تبلیغاتی خود در شیلی، با قرار دادن یك تلسكوپ در وسط خیابان، رهگذران را به تماشای زیبایی ستارگان تشویق می‌كند. امروز انجام چنین كاری عجیب و غریب به نظر می‌رسد بنابراین تماشای آسمان صحنه‌ای تأثیر‌گذار و لذت‌بخش را برای افراد در سنین مختلف رقم زد.

به‌طور كلی، این كمپین با فراخوان ال جی از شما برای تماشای رنگ‌های واقعی آسمان شروع می‌شود.تماشای واكنش مردم نسبت به دیدن این صحنه تأثیر‌گذار جالب بود. این در حالی است كه بیشتر آنها به این شیوه در گذشته به تماشای آسمان ننشسته بودند. درست زمانی كه آنها درباره منظره دیده شده از طریق تلسكوپ با یكدیگر بحث و گفت‌وگو می‌كردند، پس از حضور یك آدم فضایی در آسمان، یك بازی جلوی چشم ظاهر شد. در آن لحظه مردم فهمیدند كه واقعا آسمان را تماشا نمی‌كردند، بلكه دوربین تلسكوپ به سمت یك تلویزیون OLED ال‌جی اشاره می‌كرد كه بر بالای یك ساختمان در همان اطراف گذاشته شده بود.

چیزی كه آنها واقعا می‌دیدند نمایشگر یك تلویزیون OLED ال جی بود. اقدام فوق با هدف انتقال این پیام صورت گرفت كه زیبایی آسمان فقط مدركی حاكی از وضوح قابل توجه این صفحه نمایش است. به یاد داشته باشید كه ال جی حرفی از خیره شدن به ستاره‌ها نزد اما ترجیحا از شما دعوت كرد تا رنگ‌های واقعی آسمان را ببینید. این به معنای اعتماد به نفس بالای آنها است كه از واقعی‌تر بودن نمایشگر جدید این شركت نسبت به گذشته سرچشمه می‌گیرد.

مردم از مشاهده این رنگ‌ها شگفت زده شدند و شباهت آن با آسمان واقعی و یكسری جزییات فریبنده دیگر باور تماشای آسمان را در آنها به وجود آورد. ال جی با همكاری آژانس تبلیغاتی «Oqo Publicidad» با ایده جلب توجه مخاطبان به سمت تلویزیون OLED این برند و فناوری نوآورانه آن كه یك تصویر واقعی و جهان جادویی را برایتان تداعی می‌كند، دست به انجام این اقدام در حوزه بازاریابی زد. این حركت ظاهرا موفقیت‌آمیز ضمن ایجاد امكان كسب تجربه‌ای منحصر به فرد و جلب توجه مردم، به خلاقانه‌ترین شكل ممكن آنها را برای خرید این محصول متقاعد می‌سازد.

قانع كردن مصرف كنندگان برای آزمایش محصول‌تان همیشه آسان نیست و این دلیلی دیگر بر پیش‌بینی موفقیت بیشتر روش بازاریابی تجربی در آینده است كه امكان كسب تجربه‌ای دلپذیر همراه با سرگرمی و تبلیغات را به وجود می‌آورد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GRcL2obF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه