آیا میدانستید تبلیغات شفاهی مشتریان یکی از راههای مؤثر برای پیشرفت فروش و کسبوکار است؟ به همین دلیل مدیران و صاحبان هوشمند کسبوکار علاقهمند هستند که بدانند مشتریان در مورد شرکت یا محصول یا خدمات آنها چگونه فکر میکنند و آیا آنها را به دوستان و آشنایان خود معرفی میکنند یا نه.
معمولاً مشتریان شرکتهایی که محصول یا خدمات عالی ارائه میدهند آن را به دیگران توصیه میکنند.تبلیغات شفاهی برای هر کسبوکار امر با ارزشی است اما اندازهگیری آن کار آسانی نیست و باید با کمک روشهای تحقیقاتی به بررسی و اندازهگیری میزان وفاداری و تبلیغات شفاهی پرداخت.