جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (403)

تبلیغات خانه به خانه

8 سال پیش ( 1394/12/3 )
 

پرسش: مدیر یک خشکشویی زنجیره‌ای هستم. مشاور بازاریابی و تبلیغاتم استفاده از تبلیغات خانه به خانه را برای معرفی کسب‌و‌کارم پیشنهاد کرده ‌است. راهنمایی بفرمایید که آیا شیوه مورد نظر می‌تواند برای کسب وکارم راهگشا باشد؟

پاسخ کارشناس: تبلیغات خانه‌ به خانه یکی از جذاب‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است که به‌دلیل ارتباط مستقیم با مشتریان نهایی اگر به درستی اجرا شود، می‌تواند کمک به‌سزایی به کسب وکارها کند. در این شیوه تبلیغاتی کسب وکارها باید خلاق باشند و باید شیوه‌ای را به‌کار بگیرند که مخاطب را به سمت تبلیغ جذب کنند. برای مثال چندسال پیش مدیریت یکی از خشکشویی‌ها در شهر مشهد، آگهی‌های تبلیغاتی خلاقانه‌ای را طراحی و روی در منزل مشتریان محل کسب وکارش نصب کرده ‌بود.

آگهی مورد نظر دقیقا شبیه به یک لباس اتوکشیده آویزان روی یک چوب لباسی طراحی شده بود. آگهی مورد نظر به‌گونه‌ای بود که مخاطب را تحریک به باز کردن آن می‌کرد. مخاطب با باز کردن لباس می‌توانست اطلاعات مربوط به خشکشویی را مشاهده کند. خشکشویی مورد نظر عنوان کرده بود که بعد از مدت کوتاهی، مشتریانش چندبرابر شده است. بنابراین اگر کسب وکاری از این شیوه تبلیغاتی استفاده درستی کند، می‌تواند به اهداف تعیین شده خود برسد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nCMtB9Gv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه