یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت نفتی پالایشگاهی «آیدیمیتسو کوسان» ژاپن اعلام کرد که گسترش روابط با ایران به خصوص در عرصه انرژی برای این شرکت از اهمیت برخوردار است.

به گزارش ایرنا، شرکت مذکور تاکید کرده است که با مجموعه های مرتبط با این شرکت در ارتباط است تا آنها را به همکاری گسترده تر با تهران پس از برجام تشویق کند. این شرکت افزوده است: ژاپن شرکای نفتی مختلفی دارد و به هیچ وجه لزومی ندارد که به دلیل همکاری با یک شریک نفتی، دیگری را کنار بگذارد. این کشور می تواند با همه آنها ارتباط داشته باشد. تارنمای «اس پی گلوبال» از توکیو گزارش کرده است که برخی گمان می کنند اگر همکاری با ایران در عرصه انرژی و نفت افزایش یابد ممکن است به همکاری های نفتی ژاپن با کشورهای دیگر از جمله عربستان لطمه بزند که این تصور درستی نیست.

تاکید ژاپن به گسترش همکاری با ایران در حوزه انرژی

«دایسوکو ساکی»، مسئول ارشد اجرایی این شرکت پالایشگاهی در نشستی در توکیو گفت: با شرکت «شوا شل» در خصوص ایران در حال گفت و گو و همکاری هستیم و سعی می کنیم مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی افزود که ما و شرکت «شل» در تلاش هستیم تا راه های گسترش همکاری نفتی با ایران را مورد بررسی قرار داده و به نتیجه مطلوبی برسیم.

این گزارش خاطرنشان می کند: عربستان سعودی در تلاش است مانع تراشی هایی برای همکاری این شرکت ژاپنی با ایران انجام دهد و پس از اینکه روابطش با تهران قطع شده بر تلاش های خود افزوده است. اما شرکت ژاپنی مصر است که به همکاری با ایران براساس اعتماد متقابل ادامه دهد.

این شرکت که از سال 1953 میلادی با ایران در ارتباط و همکاری بوده و حتی در آن سال اقدام به واردات بنزین و گازوییل از بندرعباس کرده است، دارای سه پالایشگاه در اطراف ژاپن با ظرفیت پالایش بیش از 500 هزار بشکه نفت است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eZ5GKQnb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه