یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سـخـنـگـوي شــوراي سياست‌گذاري خودرو از تاکيد وزير صنعت، معدن و تجارت مبني بر توليد خودرو در کلاس جهاني با استفاده از مشاوران معتبر بين‌المللي براي بهبود و ارتقاي کيفيت خودروهاي توليد داخل خبرداد. به گزارش شاتا، «ساسان‌قرباني» با اشاره به برگزاري بيست‌وچهارمين جلسه شوراي سياست‌گذاري خودرو که با حضور وزير و اعضای شورا در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکيل شد، تصريح کرد: دراين جلسه باتوجه به نقش و سهم صنعت خودرو در رشد و توسعه اقتصادي کشور در سال‌جاري، ارائه تصويري واقعي و شفاف از اقدامات صورت گرفته مورد تاکيد قرار گرفت. وي گفت: براساس سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و اهميت توليد داخل به همراه تحقق اهداف صادراتي، نياز به همراهي تمامي ارگان‌ها و سازمان‌هاي تاثيرگذار بر موفقيت اين صنعت از ديگر موارد حائز اهميتي بود که دراين جلسه به آن پرداخته شد.

قرباني ادامه داد: در اين راستا مقرر شد در گزارش‌هاي تصويري اقدامات و فعاليت‌هاي صورت گرفته در صنعت خودروی کشور را به صورت ادواري به اطلاع عمومي برسانند. سخنگوي شوراي سياست‌گذاري خودرو در ادامه با اشاره به اهميت افزايش سهم ساخت داخل اظهار کرد: ضمن پايش روند ساخت توليدات داخلي، گزارش‌هاي ادواري به همراه گزارش توليد در شورا ارائه شود. وي به تاکيد وزير صنعت، معدن و تجارت در خصوص اهميت توليد در کلاس جهاني و در نظر گرفتن اهداف تعيين شده در افق 1404 مبني بر محوريت صادرات اشاره کرد و گفت: در اين زمينه بايد گزارش لازم ارائه شود، از اين رو مقرر شد استفاده از مشاوران معتبر بين‌المللي نسبت به بهبود فرآيند توليد و ارتقای کيفيت محصولات ارائه شود. به گفته قرباني، همچنين اطمينان شرکت‌هاي خودروساز و قطعه‌ساز از اينکه هرگونه هزينه در جهت ارتقای کيفيت سطح رضايت‌مندي مشتريان به عنوان يک سرمايه‌گذاري موثر محسوب شود نيز از ديگر تاکيداتي بود که وزير به آن اشاره کرد.

وي متذکر شد در ادامه اين جلسه با توجه به گزارش پيشرفت پروژه مرکز آزمون جاده‌اي و ساير فعاليت‌هاي صورت گرفته در صنعت خودرو و به منظور آگاهي بيشتر مسئولان ذي‌ربط دراين صنعت، جهت حضور در جلسه‌های شورا دعوت شوند و از نزديک در جريان اقدامات و برنامه‌هاي اين صنعت قرار بگيرند.

عضو شوراي سياست‌گذاري صنعت خودرو همچنين افزود: باتوجه به نقش مهم و اساسي ايجاد مرکز آزمون جاده‌اي و همچنين تجهيز آزمايشگاه‌هاي تست خودرو در افزايش ايمني و تست خودرو همچنين تحقق اهداف صادراتي با همکاري شرکت‌هاي خودروسازي و شرکت‌هاي مرتبط و تسريع در اجراي پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندي مورد تاکيد قرار گرفت.

وي خاطرنشان کرد: درپايان اين جلسه بازديدي از يک نمونه خودروی برقي ارائه شده از سوي يکي از شرکت‌هاي خودروسازي توسط وزير صنعت، معدن وتجارت و اعضاي شورا صورت گرفت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hsLcJR5g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه