یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

تاسیس سایت توسعه فناوری اپل در هند

8 سال پیش ( 1394/11/25 )
 

شرکت اپل درصدد است یک سایت توسعه فناوری به مساحت 250 هزار فوت مربع در حیدرآباد هند تاسیس کند. ایجاد این سایت 25 میلیارد دلار هزینه در بر خواهد داشت. انتظار می‌رود این سایت فناوری تا پایان سال 2016 به طور کامل وارد فعالیت شود. این مرکز نخستین سایت توسعه فناوری شرکت اپل در خارج از آمریکا خواهد بود و هدف آن ایجاد ابداعات و توسعه نرم‌افزاری است. پیش‌بینی می‌شود با به کار افتادن این مرکز 4 هزار و 500 شغل جدید برای بومیان   ایجاد شود.

حیدرآباد مرکز بزرگ IT در کشور هند به حساب می‌آید و انتخاب این شهر توسط شرکت اپل برای تاسیس سایت فناوری تاییدی بر اهمیت این شهر است. در سال 2006، شرکت اپل یک مرکز بزرگ پشتیبانی در شهر بنگلور هند تاسیس کرد، اما پس از مدت کوتاهی این مرکز را بست. با آنکه اپل قسمت اعظم مراکز طراحی و توسعه خود را در آمریکا نگه‌داشته است اما مراکزی هم در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایرلند دارد.

 در سال 2014 این شرکت اعلام کرد که یک مرکز تحقیقات و توسعه در یوکوهامای ژاپن تاسیس خواهد کرد.اپل در ماه ژانویه هم از ایجاد مراکز توسعه iOS در اروپا خبر داد. به طور کلی کشور هند اهمیت زیادی برای شرکت اپل پیدا کرده‌است. در ماه جولای گذشته اپل اعلام کرد که رشدش در هند چیزی بیش از 90 درصد بوده‌است.

فروش اپل در هند در سال مالی گذشته برای نخستین بار از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، اخیرا گفته‌است که این شرکت علاقه‌مند به گسترش مراکز تولید خود در هند است. در حال حاضر شرکت اپل در حال تلاش برای گرفتن مجوز به منظور ایجاد فروشگاه در هند است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mqf0Bkxj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه