آیا میدانستید طبق آمارهای جهانی، احتمال باز کردن متن تبلیغات پیامکی (اگر ارسال بهصورت هدفمند و با اجازه مشتری باشد) ۹۷ درصد است؟ بیشتر پیامها در نخستین ساعتی که آن را میفرستید، خوانده میشوند. این کار بسیار مؤثر است و میزان بازدهی ۲۰ تا ۷۰ درصد دارد (میزان بازدهی بازاریابی اینترنتی تنها ۱۵ درصد است.)
به علاوه، نسبت به دیگر روشهای بازاریابی که قبلا استفاده میکردید، هزینه بسیار کمتری دارد. چون این پیامها بهطور مشخص و بهوسیله شخصیترین رسانه ارسال میشود، در ذهن گیرنده پیام نقش میبندد و از قدرت اثرگذاری بالایی برخوردار است.