یک شرکت ارائهدهنده کشتیهای کروز به نام Royal Caribbean با مشارکت آژانس تبلیغاتی MullenLowe احتمالا با استفاده از یکسری بیلبوردهای دیجیتال از طریق نرمافزار مشاهده جهان Periscope و فیلم زنده از یکی کشتیهای خود، سودای سفر شهروندان را برآورده میکند. برای برگزاری کمپین Come Seek Live، استودیو عکاسی 76 digital در سرتاسر نیویورکسیتی با نمایش کشتیها و سفرهای دریایی، رهگذران را به سوی خود جلب میکند. این کمپین سفرهای برنامهریزی شده، بازی در آب در پورتوریکو، چتر بازی روی عرشه کشتی، غواصی کنار صخرهها در باربادوس و... را در بر خواهد گرفت.
برای راهاندازی این كمپین، MullenLowe به همكاری با شركت فیلمسازی Tool و كارگردانی به نام بن تریكلبنك پرداخت. ستاره فیلمهای ماجراجویانه در یوتیوب، بازیگر فیلمهای High on Life و Periscope، پرو دنمور نیز در این كمپین درخشید. از جمله بزرگترین چالشها میتوان به شكل دادن مجدد پریسكوپ برای تناسب پیدا كردن با سه واحد رسانهای مختلف اشاره كرد. آژانس و تیمش نیز باید میان بیلبورد و كشتیهای در حال حركت در دریای كاراییب و قطع شدن احتمالی وایفای در دریاها هماهنگی به وجود میآوردند.
با هدف افزودن بر بار ماجراجویانه این كمپین، همه اظهارنظرهای افراد بدون هر گونه سانسور روی بیلبوردها نمایش داده میشدند. MullenLowe باید حكم تایید این فعالیتها را از سوی اداره حملونقل متروپولیتن (نیویورك) برای نظارت زنده روی محتوا دو بار در طول روز طی یك كمپین هفت روزه نیز به دست میآورد.ساكنان دیگر شهرها نیز میتوانند از طریق نرمافزار پخش زنده ویدئوی Periscope یا comeseeklife # كمپین فوق را دنبال كنند.
هشتگ comeseeklife راهی مهیج برای به چالش كشیدن مسافرانی به شمار میرود كه تصوری نادرست از صنعت كشتیرانی دارند. به گفته مدیر و رئیس هیاتمدیره شركت Royal Caribbean،مایكل بایلی، كارمندان این شركت با طراحی ماجراجوییهای الهامبخش و هیجانانگیز برای مسافران، همچنان تجربه كاری خود را در سرتاسر ناوگان ارتقا میدهند. با توجه به ضرورت استفاده از كانالهای جدید برای برقراری ارتباط با افراد میانسال، نوآوری و تحول در بازاریابی امری طبیعی است.