ساخت یك آگهی تجاری دراماتیك شش دقیقهای شاید خستهکننده به نظر برسد، اما یاماها با ذكر چند نكته آن را مدیریت كرده است. The Gift تركیبی عجیب و غریب از حماسه و یك آگهی تبلیغاتی قشنگ و زیبا است. محصولات یاماها پیش چشم ما رژه میروند و ابزارآلات مختلف از جمله یك گیتار آكوستیك مبتدی تا پیانو و ابزار موسیقی تركیب كننده سینت سایزر در كنار طبلها و كنسولهای میكسر خودنمایی میكنند. این یك یادآوری طولانی است اما با تم ملودرام كم رنگتر كه سونی نیز از این طریق تاریخچه خود را در زمینه تلاقی هنر و علم مهندسی به تصویر کشیده بود.
اما رویكرد بیكلام یاماها روی یك حقیقت قدرتمندتر تمركز مییابد؛ موسیقی هدیهای است كه بین افراد حرفهای و آماتور فرق نمیگذارد. به گزارشام بیای نیوز، برند از طریق سه نسل از یك خانواده این موضوع را بیان میكند. در این خانواده موسیقی منبع شور و اشتیاق، جشن و مهمانی و افزایش تجربه انسان در لحظات كلیدی و ژانرهای مختلف زندگی است. این آگهی تبلیغاتی به اندازه كافی نوستالژیك است و تمایل یاماها به نمایش قدرت كسب و كار خود را نشان میدهد.