پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(250)

به روز کردن اطلاعات سازمان

9 سال پیش ( 1394/4/21 )
 

پرسش: به تازگی مدیر ارشد یک کسب‌و‌کار خدماتی- مهندسی شده‌ام که مدیریت سازمان به کلی تغییر کرده است. با مراجعه به واحد تحقیقات بازار این سازمان، اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و رفتار مصرف‌کننده جمع‌آوری کرده‌ام، اما فکر می‌کنم این اطلاعات به ویژگی‌های جدید مصرف‌کننده نپرداخته و قدیمی است. برای به روز کردن اطلاعات سازمان چه توصیه‌هایی برای من دارید؟

7806

پاسخ کارشناس: پیش از هر چیز توجه داشته باشید که مصرف‌کنندگان جدید که معمولاً در سنین 16 تا 34 سال قرار دارند تمایل زیادی به استفاده از رسانه‌های اجتماعی و فناوری‌های جدید دارند و سازمان‌ها از این فضاها باید استفاده‌های زیادی کنند. اگرچه گروهی از مصرف‌کنندگان نسل جدید همچنان از نظر اقتصادی به خانواده خود متکی هستند و قدرت خرید و حتی انتخاب خدمات آنها وابسته به خانواده و شرایط آنها است اما با این حال بسیاری از این رفتارها و ویژگی‌ها تغییر کرده است. به‌عنوان نمونه سرعت و راحتی یکی از ویژگی‌های جدید برای مصرف‌کنندگان است و به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهند.

از طرفی رفتار‌های جدید نشان داده است که مصرف‌کنندگان به دوستان خود بیشتر از کارشناسان اعتماد دارند؛ چون مفهوم کارشناس به‌صورت کلی در ذهن مصرف‌کنندگان تغییر یافته و بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند از تجربیات اطرافیان و دوستان خود استفاده کنند و سازمان‌ها می‌توانند از این بازاریابی ویروسی استفاده‌های زیادی کنند و در مورد این موضوع برنامه‌ریزی‌های جدی انجام دهند؛ چون جایگاهی که سازمان در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند و تبلیغ آنها، می‌تواند برای سازمان بسیار مفید باشد.

در این میان مصرف کنندگان تمایل زیادی به گسترش روابط اجتماعی دارند و از این ویژگی مصرف کنندگان می‌توان استفاده‌های زیادی کرد. برخی از مصرف‌کنندگان برای شرکت‌هایی که به محیط‌زیست توجه می‌کنند و به مسئولیت اجتماعی توجه ویژه‌ای دارند، احترام قائل هستند و شرکت‌های امروزی باید روی این مقوله سرمایه‌گذاری جدی کنند که بتوانند تمایزی را بین سازمان‌های دیگر ایجاد کنند.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aHTUFur7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه