پنجشنبه, ۸ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Thu, 29 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حاشیه بازدید رییس بنیاد مستضعفان کشور از بخش‌های مختلف بندر شهیدرجایی، گفت: در حال حاضر تعداد 18 فقره قرارداد سرمایه‌گذاری جدید به میزان 9 هزار و 500 میلیارد ریال در مرحله عقد قرارداد است. به گزارش مانا، ابراهیم ایدنی درخصوص بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای بندر شهیدرجایی نیز اظهار کرد: قراردادهای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی جهت افزایش ظرفیت‌های دریایی و بندری از قبیل احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی و بانگرینگ، پایانه‌های ترانزیت و صادرات، سیلوی غلات، پایانه کانتینری و... با مشارکت بخش‌خصوصی صورت می‌گیرد.

وی از انعقاد 11 فقره قرارداد سرمایه‌گذاری به مبلغ 12هزار و 267 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی 601 نفر در سال 93 سخن به میان آورد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، تعداد 10 فقره قرارداد به میزان یک هزارو 493 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی 271 نفر منعقد شده است. به گفته ایدنی، تعداد 18 فقره قرارداد سرمایه‌گذاری به میزان 9هزار و 447 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی 957 نفر در مراحل فرآیند عقد قرارداد است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 94 منجر به عقد قرارداد شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر این بندر شهیدرجایی با جذب بیش از 12هزار میلیارد ریال سرمایه بخش‌خصوصی طی یک‌سال در حوزه فعالیت‌های بندری ضمن ثبت رکورد قابل ملاحظه در زمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی، رتبه نخست بنادر کشور در این زمینه در سال 93 را به خود اختصاص داده است. ایدنی ضمن اشاره به جایگاه ویژه بندر شهیدرجایی به‌عنوان دروازه طلایی اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: این بندر سهم قابل ملاحظه‌ای را در حمل‌و‌نقل کشور به واسطه ترمینال‌های اختصاصی کانتینری، کالای متفرقه، مواد معدنی و نیز فرآورده‌های نفتی دارا است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: برای جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، علاوه بر تهیه بولتن و بروشور معرفی مزیت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی، حضور در نمایشگاه‌ها و همایش‌های سرمایه‌گذاری و شناسایی متقاضیان سرمایه‌گذاری نیز در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QGqnNIef
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه